Gå til innhold

I morgen snur sola og det går mot mørkere tider


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Gleder du deg til høst og vinter?

Anonymkode: 53dfe...22f

Først må man jo bli ferdig med sommeren. Det er tidlig sommer. Att det er sommersolverv har ikke så mye å si. Vinteren begynner jo sjelden før november uansett. Men jeg gleder meg til høsten. Sommeren blir ofte for varm til min smak.

Anonymkode: affd9...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knapt fått med meg at det er sommer jeg. 😛

I dag sa jeg til ei, at det var nå rart de viste tour de France, da det jo pleier å gå om sommeren. Så kom jeg på at hallo, det er jo sommer! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Glitter skrev (32 minutter siden):

Har knapt fått med meg at det er sommer jeg. 😛

I dag sa jeg til ei, at det var nå rart de viste tour de France, da det jo pleier å gå om sommeren. Så kom jeg på at hallo, det er jo sommer! 😅

Hadde litt den reaksjonen da jeg hørte fra naboene mine at ungene har sommerferie. Tenkte først " Hæ? Så tidlig? " men så innså jeg at vi er jo faktisk over midten av juni😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hattifnattus skrev (29 minutter siden):

Hadde litt den reaksjonen da jeg hørte fra naboene mine at ungene har sommerferie. Tenkte først " Hæ? Så tidlig? " men så innså jeg at vi er jo faktisk over midten av juni😂

Ja ikke sant! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gleder du deg til høst og vinter?

Anonymkode: 53dfe...22f

Jeg pleier aldri å glede meg til høst og vinter, og absolutt ikke nå når jeg skal snart reise på ferie.  Vanligvis synes jeg det er greit å begynne igjen etter ferien og bryr meg ikke når høsten kommer.  Vinteren kan jeg godt unnvære.  Liker ikke kulde og mørke.  Etter jul og nyttår pleier jeg å glede meg til vår og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...