Gå til innhold

Dere som er så interessert i att DOL skal bestå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er dere ikke mer deltakende i diskusjoner og sånn og lager egne tråder og sånn? Hvis det skal bli mer liv her burde vel alle delta mer? Eller sitter alle på gjerdet til det rette temaet dukker opp og til nød da slenger inn en kommentar. Et paradoks att alle syns det er kjedelig og dødt på DOL, men ingen gidder å lage noe liv.

Nå lagde jeg denne så får man se om noen gidder å si noe om det da. 

Anonymkode: 044e8...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor er dere ikke mer deltakende i diskusjoner og sånn og lager egne tråder og sånn? Hvis det skal bli mer liv her burde vel alle delta mer? Eller sitter alle på gjerdet til det rette temaet dukker opp og til nød da slenger inn en kommentar. Et paradoks att alle syns det er kjedelig og dødt på DOL, men ingen gidder å lage noe liv.

Nå lagde jeg denne så får man se om noen gidder å si noe om det da. 

Anonymkode: 044e8...7d5

Du vet at det er sommer, ferie og fint vær? Kanskje folk har et liv i RL også? 

Anonymkode: 24c4a...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du vet at det er sommer, ferie og fint vær? Kanskje folk har et liv i RL også? 

Anonymkode: 24c4a...ae1

Vi trygde-slasker sitter hjemme alene som vanlig. 

Anonymkode: cf0a3...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink til å komme på ting å spørre om. Hender seg en sjelden gang jeg spør hva folk skal i helga og slikt, men. Jeg vet bare ikke hva jeg kan bidra med. Har ikke et spesielt spennende liv og jeg har ikke så sterke meninger om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror grunnen til at det var mer liv før var fordi jeg lagde så mange tråder om alle mulige psykiske problemer jeg hadde. Jeg har store problemer og lite liv i RL så jeg hadde så mange tanker og spørsmål. 

Anonymkode: 55c27...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...