Gå til innhold

Jævla reklamefaenskap. Hvorfor driver folk med så masse rare ansiktssuttrykk?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Se på den nye Cola eller Pepsi reklamen. Hvorfor stå og gape på denne måten? Det er så mange slike eksempler. hva feiler folk? Dårlig for miljøet er det og. Idioter. Jeg er ikke interessert i å se teite reklamer for ting som folk kjøper likevel. Heller ikke interessert i teite tryner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Se på den nye Cola eller Pepsi reklamen. Hvorfor stå og gape på denne måten? Det er så mange slike eksempler. hva feiler folk? Dårlig for miljøet er det og. Idioter. Jeg er ikke interessert i å se teite reklamer for ting som folk kjøper likevel. Heller ikke interessert i teite tryner 

Det er det vel de som lager reklamen som bestemmer :) Liker ikke reklamer jeg heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du støter bare folk fra deg med å banne og sverge. Tipper flere med meg ikke får lyst til å besvare spørsmål med slik språkbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 timer siden):

Se på den nye Cola eller Pepsi reklamen. Hvorfor stå og gape på denne måten? Det er så mange slike eksempler. hva feiler folk? Dårlig for miljøet er det og. Idioter. Jeg er ikke interessert i å se teite reklamer for ting som folk kjøper likevel. Heller ikke interessert i teite tryner 

Hvorfor banner du som en full sjømann?

Anonymkode: 9cd15...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor banner du som en full sjømann?

Anonymkode: 9cd15...499

Jeg er barn av en sjømann da. Nordnorsk og. Aldri helt klart å bli kvitt det

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (49 minutter siden):

Du støter bare folk fra deg med å banne og sverge. Tipper flere med meg ikke får lyst til å besvare spørsmål med slik språkbruk.

Jo mange svarer, men ekstra skjøre kanskje får ikke lyst. Jeg vil ikke ha svar fra folk jeg må pynte ordene for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (2 timer siden):

Jo mange svarer, men ekstra skjøre kanskje får ikke lyst. Jeg vil ikke ha svar fra folk jeg må pynte ordene for

Ok. Tror ikke jeg er så skjør, men jeg kan godt la være å svare deg. Det var egentlig bare et velment råd.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...