Gå til innhold

Er det slik at man kan føle at noen liker en? Noen ganger er jeg redd for det og andre ganger håper jeg


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det er vel normalt å se det man ønsker å se. Så om han fyren jeg liker ser min vei kan jeg fort tenke at han crushet på meg og, men jeg er jo klar over at sjansen er stor for at jeg ønsketenker. 
Hva tenker dere? Jeg tror de fleste vil si at jeg ønsketenker.

Så har vi en av de andre. Han jeg ikke har snakket med på 7 år. Han reagerer på omtrent alle storyene mine. Det er ikke i hovedsak Selfies. Han reagerer på alt. Det er 2 som reagerer på alt jeg legger ut. Han ene gjør dette åpenbart på alle. Absolutt alle. Han andre har jeg ikke så mange felles med. Men det irriterer meg. Han gir meg all oppmerksomhet. Han gratulerer meg med dagen hvert år. Han liker alt jeg legger ut. Han er alltid lengst til venstre på listen over påloggede venner. Han ser og reagerer på alt jeg poster. Er dette bare en som gjør slik på alt eller er det et slags hint? I såfall er han tålmodig. Jeg tenker bare at det er veldig typisk om han liker meg. Jeg føler at han liker meg. Hva er sannsynligheten for at dette stemmer sammenligner med at det stemmer at han fyren jeg liker også liker meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

1.

Du kan ha rett, du kan ha feil. Vanskelig å si. De aller fleste av oss har opplevd både å overvurdere og å undervurdere andres interesse i oss.

2.

Overdreven "liking" av ting: Det kan være tegn på interesse, men min erfaring fra Twitter iallfall er at de som liker "alt mulig" fra meg, også liker "alt mulig" fra de fleste andre. Hvis jeg går inn og ser på hva de har "likt" i det siste, så er det over en lav sko. Ingen grunn til å bli innbilsk altså, og hvis man ikke klarer å ignorere og la være å irritere seg, så må man mute/avfølge/defriende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...