Gå til innhold

Vil ha sex, men tør ikke med noen jeg har følelser for. Galt å oppsøke utested i Oslo?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Bare gå alene og se om en mann er villig? Da vet han ikke hvem jeg er, jeg vet ikke hvem han er. Vi kan tenne på hverandre og bare gå igjen. Jeg takler veldig dårlig å like han fyren her, tror jeg. Jeg er så redd for at jeg liker en dårlig fyr. Jeg er så redd for at jeg blir et patetisk kvinnemenneske som fikk følelser for en mann. 
Jeg analyserer for mye.. tenker liksom hva ville en interessert mann gjort? Og så er vel menn også forskjellige. 
Han er ikke den som setter seg ned og er trist. Han er veldig redd for å vise såre sider, han er den typen. Flink på humor. Kanskje er han ikke trist noen gang heller, men det er vel hvordan det kan bli å være rundt han hvis han ikke viser så mye følelser. Og så vet jeg ikke hvordan han er alene..

Jeg får hele tiden til noe negativt. Om en mann prøver seg på meg så tenker jeg at en virkelig interessert mann hadde vært mer sjenert. Men så er det jo feil å tenke at menn som ikke viser oppmerksomhet er intr også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes du skal revurdere dette. Du må gjerne treffe noen for å ha sex, men å gå på jakt på denne måten har flere risikomomenter, det høres farlig ut for å si det på godt norsk. Ha sex, men du skal vite at du er trygg. Om du ikke har hatt sex før bør du også vite at sex de første gangene kan være svært smertefullt. Har du lekt med leketøy med deg selv? Dildo kan for eksempel gjøre at du blir mer kjent med hva du liker og hva du setter pris på av sex.

Anonymkode: a943f...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes du skal revurdere dette. Du må gjerne treffe noen for å ha sex, men å gå på jakt på denne måten har flere risikomomenter, det høres farlig ut for å si det på godt norsk. Ha sex, men du skal vite at du er trygg. Om du ikke har hatt sex før bør du også vite at sex de første gangene kan være svært smertefullt. Har du lekt med leketøy med deg selv? Dildo kan for eksempel gjøre at du blir mer kjent med hva du liker og hva du setter pris på av sex.

Anonymkode: a943f...de8

Forbanna kvinnekropp. Enkelt og greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...