Gå til innhold

kramper i leggen når jeg har mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg 24 år gammel! Dette er noe jeg har opplevd fast i ca 3-5 år! (ikke seksuelt aktiv, eller vært hos gynekolog før)

Hver gang jeg har mensen så får jeg alltid ganske vonde kramper i leggene mine. det er også i lår og hofte, men mest legger. Det starter som regel i lysken og går etterhvert ned til leggene mine som da også hovner opp. 

Når det gjelder menssmerter, typ kramping i mage, så skjer det som regel kun i løpet av de første 12 ish timer etter at mensen har startet. De pleier å være ganske milde, men det har hendt at jeg har måttet ta smertestillende. Det verste er krampene i leggene mine. Jeg opplever det kun når jeg har mensen og de varer som regel gjennom alle dagene med blødning. Har ikke problemer med å gå, men det merkes. Trening av lår og legger er uaktuelt når dette skjer pga smerter, men jeg gjør tøyeøvelser i forsøk på å lindre det. Og dette skjer hver gang. Kramper i lysken er første signal på at jeg må lete fram tampongen haha. Men er ganske ubehagelig ja.

Ellers har jeg til dels ganske regelmessig mens, kanskje med et par dager- en ukes variabel fra tid til annen.

Er dette normalt når man har mensen? Leste ett sted at faste leggkramper når man mensen kan være symptom på endometriose?

Anonymkode: cd053...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...