Gå til innhold

Hva er vitsen med å trykke 'følger'?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man er inne hver dag likevel og sjekker nye innlegg. Er det for å gjøre seg interessant?

Anonymkode: c7c33...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man se hvem som følger en tråd da? Jeg har aldri brukt den funksjonen. Men jeg tviler på at det er for å gjøre seg interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vedkommende som gjør det får varsel når noen kommenterer i innlegget. Det er et emne de ønsker å få svar på eller å vite mer om selv og derfor ønsker å følge innlegget.

Med andre ord, ikke for å gjøre seg interessant

Endret av mrxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mrxx skrev (4 minutter siden):

Det er fordi vedkommende som gjør det får varsel når noen kommenterer i innlegget. Det er ett emne de ønsker å få svar på eller å vite mer om selv og derfor ønsker å følge innlegget.

Med andre ord, ikke for å gjøre seg interessant

Et - ikke ett :) 

Anonymkode: 5e3b0...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Et - ikke ett :) 

Anonymkode: 5e3b0...edb

Det har du helt rett i, skal rette det, hvis jeg kan gjøre det nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mrxx skrev (3 timer siden):

Det er fordi vedkommende som gjør det får varsel når noen kommenterer i innlegget. Det er et emne de ønsker å få svar på eller å vite mer om selv og derfor ønsker å følge innlegget.

Med andre ord, ikke for å gjøre seg interessant

Ja, men om man er inne daglig uansett så ser man jo uansett når det har kommet nye svar i en tråd. Ergo er det smør på flesk og fullstendig unødvendig å 'følge' en tråd. 

Anonymkode: c7c33...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men om man er inne daglig uansett så ser man jo uansett når det har kommet nye svar i en tråd. Ergo er det smør på flesk og fullstendig unødvendig å 'følge' en tråd. 

Anonymkode: c7c33...228

Såpass trøkk er det ikke her inne at det skulle være nødvendig. 

Anonymkode: c7c33...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja, men om man er inne daglig uansett så ser man jo uansett når det har kommet nye svar i en tråd. Ergo er det smør på flesk og fullstendig unødvendig å 'følge' en tråd. 

Anonymkode: c7c33...228

Synes fort enkelte av de trådene jeg har lest i havner langt ned på oversikten over «siste innlegg» fordi det startes mange nye tråder og typisk i underforum jeg ikke bruker å gå inn i. Jeg kan selvsagt åpne ett og ett forum og finne igjen trådene, men «følg» er lettere. Ikke at jeg bruker det så ofte, da, men det er iallfall ikke for noen annen grunn enn å følge. Skjønner ikke at det går an å komme på tanken at dette er noe noen gjør for å gjøre seg interessant! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men om man er inne daglig uansett så ser man jo uansett når det har kommet nye svar i en tråd. Ergo er det smør på flesk og fullstendig unødvendig å 'følge' en tråd. 

Anonymkode: c7c33...228

Joda, men det er greit å få en påminnelse også, så man ikke glemmer det:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Glitter skrev (På 22.7.2021 den 12.44):

Kan man se hvem som følger en tråd da? Jeg har aldri brukt den funksjonen. Men jeg tviler på at det er for å gjøre seg interessant.

Så lenge det er brukere med nick mener jeg man kan det ja. F.eks står det 2 følger i denne tråden,nicket til en bruker «og 1 til».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...