Gå til innhold

For store påkjenninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man har for store psykiske påkjenninger en uke, kan man bli fysisk syk i form av luftveissymptomer til slutt?

Anonymkode: 4c926...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man har for store psykiske påkjenninger en uke, kan man bli fysisk syk i form av luftveissymptomer til slutt?

Anonymkode: 4c926...2d7

Man kan få luftveissymptomer både med og uten store psykiske påkjenninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (11 minutter siden):

Man kan få luftveissymptomer både med og uten store psykiske påkjenninger. 

Ok. Det visste jeg ikke.

Anonymkode: 4c926...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvis man har for store psykiske påkjenninger en uke, kan man bli fysisk syk i form av luftveissymptomer til slutt?

Anonymkode: 4c926...2d7

Jeg får veldig ofte symptomer på luftveisinfeksjon når jeg er stresset eller opplever store psykiske påkjenninger. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, om man har dårligere immunforsvar da eller om det bare er en stressreaksjon. 

Anonymkode: e4216...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (51 minutter siden):

Man kan få luftveissymptomer både med og uten store psykiske påkjenninger. 

Det han lurte på var vel om psykiske påkjenninger kan føre til fysiske symptomer som luftveissymptomer.

Anonymkode: 7157a...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Man kan bli fysisk redusert isåfall, ja, syk. Jeg har opplevd det. Hadde så fylleangst en gang at jeg fikk ryggsmerter. Så sterke smerter at jeg ikke kunne delta i gymtimene og måtte ligge mesteparten av dagen. Denne smerten har jeg kun hatt 3 ganger i livet og det har vært etter masse angst og som barn da jeg gledet meg så hardt til noe at når tiden var der var jeg for dårlig i ryggen til å kunne bli med 😅 

Og når jeg var 24 tok jeg et valg som egentlig var over mitt nivå. Egentlig i strid med Asperger. Det var da jeg sa «ja» til jobb i utlandet. Fikk angstanfall. De 2 siste dagene før jeg skulle dra så blødde jeg neseblod så senga ikke så ut. Skiftet og blødde ut det nye sengetøyet. Altså, sånn kjempe masse. Ble forkjølet av det til slutt. 

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det han lurte på var vel om psykiske påkjenninger kan føre til fysiske symptomer som luftveissymptomer.

Anonymkode: 7157a...8e1

Bingo. Jeg vet at jeg er elendig til å formulere meg, og da blir jeg gjerne misforstått.

Anonymkode: 4c926...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...