Gå til innhold

Når alle eier sin egen historie med avdøde mennesker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så har Heimly gitt utt bok om bestevennen Ari, og Marianne Behn skal utgi i løpet av høsten om sønnen sin Ari. 

Er det bare meg, eller er det litt småkvalmt? 

Hva er greia, liksom? 

Anonymkode: 185ba...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så har Heimly gitt utt bok om bestevennen Ari, og Marianne Behn skal utgi i løpet av høsten om sønnen sin Ari. 

Er det bare meg, eller er det litt småkvalmt? 

Hva er greia, liksom? 

Anonymkode: 185ba...563

Penger. Her skal det tjenes penger.

Anonymkode: e43f3...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Penger. Her skal det tjenes penger.

Anonymkode: e43f3...708

Ja, og det er ikke bare småkvalmt heller, men kvalmt!

Anonymkode: 185ba...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får nå gjøre som de vil tenker nå jeg. Kanskje det er for å sette lys på dette med selvmord? Vet ikke noe om de bøkene, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken består mye av fotografier Per Heimly har tatt av Ari gjennom mange år. Han lever av fotografi og må få lov til å tjene penger. De har vært nære venner hele tiden, og jeg synes det er helt innafor.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (17 minutter siden):

Boken består mye av fotografier Per Heimly har tatt av Ari gjennom mange år. Han lever av fotografi og må få lov til å tjene penger. De har vært nære venner hele tiden, og jeg synes det er helt innafor.  

Hva med utleveringen av tekstmeldingene?

Anonymkode: 185ba...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Dette er vel ikke noe verre enn de dokumentarene som har blitt laget om Behn. For de som fulgte fyren er det vel interessant. Selv hadde jeg ikke noe forhold til han, og skal ikke kjøpe bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (6 timer siden):

Boken består mye av fotografier Per Heimly har tatt av Ari gjennom mange år. Han lever av fotografi og må få lov til å tjene penger. De har vært nære venner hele tiden, og jeg synes det er helt innafor.  

Å dele bilder er ok, men å dele meldinger sendt i fortrolighet er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...