Gå til innhold

Hvorfor får autistene lov til å herje her inne med sin negativitet, men ikke på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ISW skrev (37 minutter siden):

Jeg har ingenting imot autister som oppfører seg. Men når en autist er en drittsekk, er vedkommende en drittsekk selv om vedkommende er autist.

Du er ikke helt snill selv.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
ISW skrev (På 7.9.2021 den 19.57):

Jeg har ingenting imot autister som oppfører seg. Men når en autist er en drittsekk, er vedkommende en drittsekk selv om vedkommende er autist.

 

ISW skrev (På 7.9.2021 den 18.56):

Jeg synes noen av autistene her inne ødelegger forumet.

Nå tenker jeg ikke på 90tallsbarn, men disse trådene om at man ikke har venner, vil sitte i fengsel, osv. osv. 

Generelt mener jeg at dersom man er utestengt fra Kvinneguiden er det gjerne en grunn til det, og burde få presedens på alle Egmont sine forum. Det burde ikke være fritt fram her for å komme hit og øse ut negativitet. 

Så du mener altså at de som skriver om at de ikke har venner eller vil i fengsel er drittsekker?? Hva har disse personene gjort mot deg? 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Så du mener altså at de som skriver om at de ikke har venner eller vil i fengsel er drittsekker?? Hva har disse personene gjort mot deg? 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Når det opprettes tråd på tråd så regnes det som spam.

Anonymkode: f9e02...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2021 den 18.21):

Når det opprettes tråd på tråd så regnes det som spam.

Anonymkode: f9e02...f18

Det var ikke spørsmålet. Du skrev at de som ikke har venner eller vil i fengsel er dritt sekker. 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det var ikke spørsmålet. Du skrev at de som ikke har venner eller vil i fengsel er dritt sekker. 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Nøyaktig hvor skrev jeg det? 

Anonymkode: f9e02...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

On 9/7/2021 at 6:56 PM, ISW said:

Jeg synes noen av autistene her inne ødelegger forumet.

Hvorfor er austiter så hatet på av alle? De blir mislikt og tvunget over på eget underforum som alle ignorerer. Mens de med bipolar, eupf og schizo-typer totalt har tatt over forumet. Og ingen protesterer. Forstår jeg ikke på denne forskjellsbehandlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkode skrev (25 minutter siden):

Hvorfor er austiter så hatet på av alle? De blir mislikt og tvunget over på eget underforum som alle ignorerer. Mens de med bipolar, eupf og schizo-typer totalt har tatt over forumet. Og ingen protesterer. Forstår jeg ikke på denne forskjellsbehandlingen.

Ba ikke noen av autistene om et eget underforum selv da? For så at det ble støttet av både admin og DOL forøvrig? På den tiden ble jo forumet spammet ned av tråder og avsporinger om autisme. 

Jeg har jo diagnosen selv, men vet at jeg ikke er i den "gjengen" her likevel mtp tidligere tilbakemeldinger. 

Synes ikke forumet har blitt tatt over av noen spesiell diagnosegruppe nå. Og slikt går gjerne litt i rykk og napp. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (På 9.7.2022 den 19.19):

Ba ikke noen av autistene om et eget underforum selv da? For så at det ble støttet av både admin og DOL forøvrig? På den tiden ble jo forumet spammet ned av tråder og avsporinger om autisme. 

Jeg har jo diagnosen selv, men vet at jeg ikke er i den "gjengen" her likevel mtp tidligere tilbakemeldinger. 

Synes ikke forumet har blitt tatt over av noen spesiell diagnosegruppe nå. Og slikt går gjerne litt i rykk og napp. 

Skjerp deg!!! Bare fordi det er mange tråder fra autister så har ikke du rett til å kalle det for spam! Tenk om jeg skulle kalt alle dine innlegg for spam fordi ja du skriver veldig mye og bare om det samme om og om igjen. 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjerp deg!!! Bare fordi det er mange tråder fra autister så har ikke du rett til å kalle det for spam! Tenk om jeg skulle kalt alle dine innlegg for spam fordi ja du skriver veldig mye og bare om det samme om og om igjen. 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Skjerp meg? At det har vært mye spam her _tidligere_ er fakta. Og ikke en mening bare jeg har. Og jeg skriver hovedsakelig i dagboken og der er det lov. :) Du kan ignorere dagbok-delen av forumet hvis du føler for det. 

 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkode skrev (På 9.7.2022 den 18.53):

Hvorfor er austiter så hatet på av alle? De blir mislikt og tvunget over på eget underforum som alle ignorerer. Mens de med bipolar, eupf og schizo-typer totalt har tatt over forumet. Og ingen protesterer. Forstår jeg ikke på denne forskjellsbehandlingen.

Eget underforum var faktisk et etterspurt innlegget av brukerne selv da de følte at trådene deres druknet i resten av trådene inne på psykiatri. Så da ble det ønsket innvilget. På samme måten som at vi har et humorhjørne og økonomiforum, de er også opprettet etter ønske fra brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skjerp deg!!! Bare fordi det er mange tråder fra autister så har ikke du rett til å kalle det for spam! Tenk om jeg skulle kalt alle dine innlegg for spam fordi ja du skriver veldig mye og bare om det samme om og om igjen. 

Anonymkode: b6d0c...0cc

Jeg husker godt den perioden og det var en autist selv som etterspurte det underforumet, så ble vedkommende forbanna fordi han ikke lenger fikk oppmerksomheten til de samme nevrotypiske menneskene han kjeftet opp for å våge å svare i en autisttråd. 

Herregud så flau jeg blir av å dele diagnose med dere med den oppførselen dere viser.

Anonymkode: f9e02...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg husker godt den perioden og det var en autist selv som etterspurte det underforumet, så ble vedkommende forbanna fordi han ikke lenger fikk oppmerksomheten til de samme nevrotypiske menneskene han kjeftet opp for å våge å svare i en autisttråd. 

Anonymkode: f9e02...f18

Vet du at det var samme person?

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet du at det var samme person?

Anonymkode: 093be...7f5

Skrivestilen og setningsoppbygningen var ihvertfall identisk. Og det var flere enn en autist som kjeftet.

Anonymkode: f9e02...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (På 7.9.2021 den 7.27):

Jeg synes det blr være stor takhøyde på en plass som DOL.

Et sted må selvsagt grensen gå. Det må ikke bli så mange tråder at annet innhold drukner.

Enig i dette. Har faktisk nylig spurt admin om sletterutiner via PM - syns praksis har blitt endret og svært kontraproduktiv i det siste. Tråder der ikke bare psyk engasjerer seg slettes alt for lett. Det er tilstrekkelig at ts ber om det i følge admin, mens tråder som er ren spam og trolling får spre seg fortere enn skvalderkål i solskinn får stå. Har hatt perioder tidligere også der jeg går lei, men nå gidder jeg knapt svare på tråder mer. Hva er poenget med å forsøke å svare når tråden er slettet neste gang man er innom for å se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (10 minutter siden):

Enig i dette. Har faktisk nylig spurt admin om sletterutiner via PM - syns praksis har blitt endret og svært kontraproduktiv i det siste. Tråder der ikke bare psyk engasjerer seg slettes alt for lett. Det er tilstrekkelig at ts ber om det i følge admin, mens tråder som er ren spam og trolling får spre seg fortere enn skvalderkål i solskinn får stå. Har hatt perioder tidligere også der jeg går lei, men nå gidder jeg knapt svare på tråder mer. Hva er poenget med å forsøke å svare når tråden er slettet neste gang man er innom for å se? 

Så ille er det da virkelig ikke. 

Anonymkode: aee20...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (35 minutter siden):

Enig i dette. Har faktisk nylig spurt admin om sletterutiner via PM - syns praksis har blitt endret og svært kontraproduktiv i det siste. Tråder der ikke bare psyk engasjerer seg slettes alt for lett. Det er tilstrekkelig at ts ber om det i følge admin, mens tråder som er ren spam og trolling får spre seg fortere enn skvalderkål i solskinn får stå. Har hatt perioder tidligere også der jeg går lei, men nå gidder jeg knapt svare på tråder mer. Hva er poenget med å forsøke å svare når tråden er slettet neste gang man er innom for å se? 

Jeg synes  heller ikke tråder som handler om psykiatri bør slettes på langt nær så fort som de nå gjøres. Det er noe med å stå for det man skriver, og siden dol tillater brukerne å være helt anonyme, bør terskelen for sletting av egne innlegg være høy, mener jeg. Tilsvarende gjelder også for kommentarer skrevet til andre. Så sant de ikke er i strid med regelverket - og det betyr i praksis å være i strid med normal folkeskikk - så bør de få bli stående. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Jeg synes  heller ikke tråder som handler om psykiatri bør slettes på langt nær så fort som de nå gjøres. Det er noe med å stå for det man skriver, og siden dol tillater brukerne å være helt anonyme, bør terskelen for sletting av egne innlegg være høy, mener jeg. 

Helt enig. Dessuten tror jeg det kan bidra til utvikling å måtte ta konsekvenser for atferd på nett, samt å lese innlegg som ikke bare stryker trådstarter medhårs. Tenker at den nye trenden gjør enkelte trådstartere en bjørnetjeneste når tråder slettes ved minste motstand, og dette ytret jeg til admin via PM også. Vi ble enige om å være uenige om saken, men for min del betyr det at jeg ikke kommer til å legge ned tid i svare tråder jeg regner med at blir slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Dessuten tror jeg det kan bidra til utvikling å måtte ta konsekvenser for atferd på nett, samt å lese innlegg som ikke bare stryker trådstarter medhårs. Tenker at den nye trenden gjør enkelte trådstartere en bjørnetjeneste når tråder slettes ved minste motstand, og dette ytret jeg til admin via PM også. Vi ble enige om å være uenige om saken, men for min del betyr det at jeg ikke kommer til å legge ned tid i svare tråder jeg regner med at blir slettet.

Jeg tenker det samme som deg. Motivasjonen til å prøve å bidra i andres tråder forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke min tråd ble slettet og det var bare der og da hvor jeg fikk panikk at jeg ville den skulle bli det, og det er eneste gang jeg noen sinne har bedt om det. Den ble ryddet litt da, men. 

Er sikkert noe i det dere sier at tråder ikke bør slettes sånn uten videre.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...