Gå til innhold

Hvorfor får autistene lov til å herje her inne med sin negativitet, men ikke på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Påfallende, ja nesten latterlig gøy, å se at de som går for å være psykisk friske her inne har så sterke meninger om sletting. Dere vet åpenbart ikke hvordan ting kan være og oppleves.

Anonymkode: aee20...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Admin skrev (På 11.7.2022 den 10.15):

Eget underforum var faktisk et etterspurt innlegget av brukerne selv da de følte at trådene deres druknet i resten av trådene inne på psykiatri. Så da ble det ønsket innvilget. På samme måten som at vi har et humorhjørne og økonomiforum, de er også opprettet etter ønske fra brukere.

Jeg har aldri følt at autisme trådene mine druknet i andre tråder for det er jo rett og slett nesten ingen som starter tråder her. Er vel kanskje 4 forskjellige brukere. 

Grunnen til at jeg var en av de som ønsket eget autisme forum var fordi visse brukere her inne mobbet oss autister og kalte innleggene våre for spam bare fordi vi hadde så mange problemer at vi lagde tråder om det. 🙂

Anonymkode: b6d0c...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri følt at autisme trådene mine druknet i andre tråder for det er jo rett og slett nesten ingen som starter tråder her. Er vel kanskje 4 forskjellige brukere. 

Grunnen til at jeg var en av de som ønsket eget autisme forum var fordi visse brukere her inne mobbet oss autister og kalte innleggene våre for spam bare fordi vi hadde så mange problemer at vi lagde tråder om det. 🙂

Anonymkode: b6d0c...0cc

Tror ikke det var mobbing. Å få høre andres meninger er ikke mobbing. Det var faktisk på sin plass å si ifra når annethvert innlegg var autismerelatert. 

Anonymkode: aee20...56c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det var mobbing. Å få høre andres meninger er ikke mobbing. Det var faktisk på sin plass å si ifra når annethvert innlegg var autismerelatert. 

Anonymkode: aee20...56c

Det er da andre ting som tar opp annenhvert innlegg her uten at noen reagerer.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er da andre ting som tar opp annenhvert innlegg her uten at noen reagerer.

Anonymkode: 093be...7f5

Jeg synes ikke det er et tema som dominerer noe særlig nå. Det er litt av alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke det er et tema som dominerer noe særlig nå. Det er litt av alt. 

Plager ikke meg at det er mye av det samme som går igjen. Men er lei av at autister blir hetset hele tiden.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Plager ikke meg at det er mye av det samme som går igjen. Men er lei av at autister blir hetset hele tiden.

Anonymkode: 093be...7f5

Det er aldri gøy å bli hetset. Jeg er usikker, men tror den kritikken som har kommet mot autistene hadde sammenheng med en viss type adferd som enkelte hadde. Det gjør det jo ikke rett å kritisere en hel gruppe så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...