Gå til innhold

Bruker du mye tid på "insta" og "snap"?


AnonymBruker

Bruker du mye tid på "insta" og "snap"?  

9 stemmer

  1. 1. Bruker du mye tid på "insta" og "snap"?

    • Ja, jeg er under 30 år
      1
    • Ja, jeg er mellom 30 og 50 år
      1
    • Ja, jeg er over 50 år
      2
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker du mye tid på "insta" og "snap"?

Anonymkode: 51d40...c46

Nå svarte jeg ja, men hva mener du med "mye tid"? Jeg sitter ikke timesvis hver dag, langt i fra, men er nok innom noen ganger i uka ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker lite tid på ‘snap’, men sender/mottar meldinger nesten daglig. 

‘Insta’ bruker jeg mye tid på, tilknyttet er visst interessefelt. Her har jeg blitt kjent med mange hyggelige folk, og etter hvert fått over 2000 følgere rundt om i verden. Veldig givende og meningsfullt, og faktisk et springbrett til en virksomhet jeg tjener penger på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari- skrev (16 timer siden):

Jeg bruker lite tid på ‘snap’, men sender/mottar meldinger nesten daglig. 

‘Insta’ bruker jeg mye tid på, tilknyttet er visst interessefelt. Her har jeg blitt kjent med mange hyggelige folk, og etter hvert fått over 2000 følgere rundt om i verden. Veldig givende og meningsfullt, og faktisk et springbrett til en virksomhet jeg tjener penger på. 

Så gøy! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (39 minutter siden):

Så gøy! :D 

Veldig!🙏🏻 Så liksom ikke helt den komme, at sosiale medier skulle bidra til en ny retning i livet, på mange vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke snap. Har Instagram,  men bruker det lite. La faktisk ut et bilde i dag, men det er ikke ofte det skjer.

Bruker mye tid på Facebook og DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom både Snap, Facebook og Insta daglig, men bruker ikke mye tid på det. Bruker mer tid på andre applikasjoner og nettsteder, så som diverse nettaviser, og nettsteder som DOL, og selvfølgelig Messenger og WhatsApp. Til sammen går det med altfor mye tid på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...