Gå til innhold

Ødelagt etter avhør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det er disse jordskjelvene. Følelsen av mangel på kontroll over situasjonen. 

Nei, jeg verken vil eller bør dele alt med venner. Er bare glad jeg har et par av dem med på laget mitt. Og noen venner har jeg bare vært nødt til å blokkere ut med hvite løgner i denne perioden. 

Krysser fingrene for at jeg får svar på smsen. Har fortalt det til leder på jobb. Det ble en fin samtale og hun sa at jeg kunne bare ta en prat igjen med henne om jeg vil. Nå er hun forsåvidt vant til å møte mennesker i kriser og sykdom gjennom jobben. Jeg er likevel usikker på hva og hvor mye det er lurt å dele framover i en slik relasjon. Hun vet en del detaljer rundt saken og overgrepet, og hvordan de første dagene mine etter gjenopptagelsen var. 

Huff, jeg er så hjelpeløs og usikker på alt. Trenger virkelig svar på den smsen. 

Anonymkode: f67a1...8af

Tenker du kan dele akkurat det du er komfortabel med, til din leder. Det som er til hjelp for deg, uten at du må blottlegge alt. Høres jo ut som at du har en god relasjon til henne. 

Håper du får svar. Husker ikke om du har skrevet noe om det, men vet du om hun ennå jobber med det samme? Hadde vært fint for deg å få svar før helga i hvert fall. Helgene har jo lett for å bli tung i en slik situasjon. I hvert fall for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (7 minutter siden):

Tenker du kan dele akkurat det du er komfortabel med, til din leder. Det som er til hjelp for deg, uten at du må blottlegge alt. Høres jo ut som at du har en god relasjon til henne. 

Håper du får svar. Husker ikke om du har skrevet noe om det, men vet du om hun ennå jobber med det samme? Hadde vært fint for deg å få svar før helga i hvert fall. Helgene har jo lett for å bli tung i en slik situasjon. I hvert fall for meg. 

Hun står ikke lenger på listen med privatpraktiserende psykologer med avtale, men jeg vet ikke hva hun gjør i stedet. 

Ja, lederen min er fin hun. 

Jobber hele helgen, så jeg «slipper» å tenke, uansett om jeg får svar på sms eller ikke. 

Anonymkode: f67a1...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hun står ikke lenger på listen med privatpraktiserende psykologer med avtale, men jeg vet ikke hva hun gjør i stedet. 

Ja, lederen min er fin hun. 

Jobber hele helgen, så jeg «slipper» å tenke, uansett om jeg får svar på sms eller ikke. 

Anonymkode: f67a1...8af

Åja, ok. Får håpe hun kan svare deg likevel. 

Er nok godt å ha noe å gjøre ja. Hjelper å få tankene over på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun står ikke lenger på listen med privatpraktiserende psykologer med avtale, men jeg vet ikke hva hun gjør i stedet. 

Ja, lederen min er fin hun. 

Jobber hele helgen, så jeg «slipper» å tenke, uansett om jeg får svar på sms eller ikke. 

Anonymkode: f67a1...8af

Er du sikker på at hun fortsatt har samme nummer? Privatpraktiserende har ofte en jobbtelefon, om hun ikke er privatpraktiserende nå kanskje hun ikke bruker nummeret lenger? 
 

Anonymkode: a21a6...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått svar. Hun er ikke lenger i jobb. Men hun ønsket meg all mulig lykke til og synes det er bra at han endelig kan bli tatt. Takket for at hun tok seg tid til å svare. 

Så da er vi så langt. 

Anonymkode: f67a1...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har fått svar. Hun er ikke lenger i jobb. Men hun ønsket meg all mulig lykke til og synes det er bra at han endelig kan bli tatt. Takket for at hun tok seg tid til å svare. 

Så da er vi så langt. 

Anonymkode: f67a1...8af

Så godt du fikk svar! Leit du ikke får mulighet til å snakke videre med henne, men vil tro det i hvert fall var godt å få et svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (2 timer siden):

Så godt du fikk svar! Leit du ikke får mulighet til å snakke videre med henne, men vil tro det i hvert fall var godt å få et svar? 

Vel. Ja joda. Alltid bra å få svar da. 

Anonymkode: f67a1...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...