Gå til innhold

Fått et lite bæsjeproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I over 1 uke, kanskje 2 nå har jeg slitt med løs mage. Det er ikke slik at jeg nesten gjør i buksa, men jeg opplever et par ganger om dagen at det gjør vondt der nede, slik som når du får diaré. Dette er jo slitsomt om jeg er ute blandt folk. 
Det skjer gjerne tidlig på dagen eller ila dagen. Rekker jeg å gå på do før jeg går ut så er det jo vekk, men kan likevel komme igjen om kvelden. 
Altså, den er lys og sånn myk.. 

I tillegg lukter det.. det har jo hendt at jeg har gått på offentlig toalett på en senter, men gjør såklart bare når det ikke er andre der. 
 

Har spist mer hasselnøtter en vanlig i det siste. Jeg har mini allergi. Kan det være grunnen? Har også spist noe med maltitol. Men jeg spiser ikke så store mengder at jeg kan skjønne at det er grunnen. Spiser det jo ikke daglig. 

Anonymkode: ff4d5...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har spist mer hasselnøtter en vanlig i det siste. Jeg har mini allergi. Kan det være grunnen? Har også spist noe med maltitol. Men jeg spiser ikke så store mengder at jeg kan skjønne at det er grunnen. Spiser det jo ikke daglig. 

Anonymkode: ff4d5...3be

Da endrer du på kostholdet, eliminerer bort varer, så ser du om det er det

Anonymkode: 6f07e...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

I over 1 uke, kanskje 2 nå har jeg slitt med løs mage. Det er ikke slik at jeg nesten gjør i buksa, men jeg opplever et par ganger om dagen at det gjør vondt der nede, slik som når du får diaré. Dette er jo slitsomt om jeg er ute blandt folk. 
Det skjer gjerne tidlig på dagen eller ila dagen. Rekker jeg å gå på do før jeg går ut så er det jo vekk, men kan likevel komme igjen om kvelden. 
Altså, den er lys og sånn myk.. 

I tillegg lukter det.. det har jo hendt at jeg har gått på offentlig toalett på en senter, men gjør såklart bare når det ikke er andre der. 
 

Har spist mer hasselnøtter en vanlig i det siste. Jeg har mini allergi. Kan det være grunnen? Har også spist noe med maltitol. Men jeg spiser ikke så store mengder at jeg kan skjønne at det er grunnen. Spiser det jo ikke daglig. 

Anonymkode: ff4d5...3be

Prøv å kutt ut det du spiser med maltitol du - akkurat det søtstoffet er verstingen når det kommer til magetrøbbel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Prøv å kutt ut det du spiser med maltitol du - akkurat det søtstoffet er verstingen når det kommer til magetrøbbel! 

Så bare et par ganger i uka kan gi løs mage hele uka? Begynt å spise det jeg og

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (7 minutter siden):

Så bare et par ganger i uka kan gi løs mage hele uka? Begynt å spise det jeg og

Det høres voldsomt ut, men det er jo bare å kutte det ut et par uker så ser man jo om det var grunnen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...