Gå til innhold

Synes du Spetalen jr. har gjort det bra på kjærestefronten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pussig hvor mange som misliker silikon på generelt grunnlag. Tror faktisk også damer som legger inn silikon heller skulle ha pene bryster fra naturens side. Mange legger inn mer enn det som pent er, det er så, men det finnes mange som får det til å se naturlig ut også. Og da gjetter jo ingen at de er i kategorien "de som har lagt inn silikon" 😄

 

Ellers enig med @Grendel i at det virker som mange damer blir "fartsblinde" når det gjelder både generøs silikon og fillers i leppene, antakelig fordi de vanker i et miljø der begge deler er så vanlig (kfr. ekkokammer).

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekstra skrev (8 minutter siden):

Pussig hvor mange som misliker silikon på generelt grunnlag. Tror faktisk også damer som legger inn silikon heller skulle ha pene bryster fra naturens side. Mange legger inn mer enn det som pent er, det er så, men det finnes mange som får det til å se naturlig ut også. Og da gjetter jo ingen at de er i kategorien "de som har lagt inn silikon" 😄

 

Ellers enig med @Grendel i at det virker som mange damer blir "fartsblinde" når det gjelder både generøs silikon og fillers i leppene, antakelig fordi de vanker i et miljø der begge deler er så vanlig.

Jeg har selv silikoninnlegg men ikke like store som hun i artikkelen og det er ikke lett å se i og med at jeg er litt lubben og sjeldent går med utringene klær, men man kjenner det godt om man tar på de.

Man blir nok litt fartsblind ja, jeg tok silikon,fettsuging, falske vipper, restylane og powder brows (øyenbrynstatovering) etter jeg flytta til oslo og ingen leet et øyenbryn da, mens når jeg er i hjembyen min som er en mindre by i nord land så syns folk det er kjemperart, for det er ikke like vanlig der 😅

Anonymkode: 5f7f7...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik att størst er best nei. Naturlig er best. Jeg så på bildet en gang til, og de ser jo unaturlige ut. Ikke pent.

Anonymkode: dd8e8...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Syns hun var råfin i seg selv men tacky kledd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg bare måper... Hvis den utkledningen gjenspeiler personligheten ville jeg ha løpt som faen...

https://www.vg.no/rampelys/i/ALEK8A/dukket-opp-med-kjaeresten-for-foerste-gang

Skulle tro en milliardærarving kunne ha gjort det bedre..? 

Anonymkode: 8b09a...56f

Synes hele greia er super kleint. Så dumme spørsmål, så dumme svar, blir flau av å se klippet

Anonymkode: fe6a1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes hele greia er super kleint. Så dumme spørsmål, så dumme svar, blir flau av å se klippet

Anonymkode: fe6a1...e33

Rød løper-konseptet i et nøtteskall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (8 timer siden):

Jeg liker Spetalen sr. Han er kanskje ikke noe klassisk sjarmtroll, men sier ting som de er.

Kapitalististenes svar på Jan Bøhler.

Ja, det finnes tydeligvis noen som liker’n, men det er meg altså komplett uforståelig. 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (8 timer siden):

Pussig hvor mange som misliker silikon på generelt grunnlag. Tror faktisk også damer som legger inn silikon heller skulle ha pene bryster fra naturens side. Mange legger inn mer enn det som pent er, det er så, men det finnes mange som får det til å se naturlig ut også. Og da gjetter jo ingen at de er i kategorien "de som har lagt inn silikon" 😄

 

Ellers enig med @Grendel i at det virker som mange damer blir "fartsblinde" når det gjelder både generøs silikon og fillers i leppene, antakelig fordi de vanker i et miljø der begge deler er så vanlig (kfr. ekkokammer).

Enig. Og vedr dem man ikke skjønner har silikon: jeg oppdaget en tidligere kollega med silkon nærmest by accident, pga en hendelse der jeg så puppen skjøvet litt oppover slik at jeg så «kanten». Uten det, hadde jeg aldri gjettet. Hun er liten og spe, og har fått pupper med veldig passende størrelse, og dette bidrar til at hun ser fin og velproporsjonert ut. Jeg vil tro hun nesten ikke hadde pupper fra naturens side. 
 

Også enig mht fartsblindhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hun ser bra ut ja. Kvinner som ikke synes det er nok bare sjalu 😝

Anonymkode: fe6a1...e33

Typisk hersketeknikk å mene at den som kritiserer noe er misunnelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (3 minutter siden):

Typisk hersketeknikk å mene at den som kritiserer noe er misunnelig. 

Sant det, men det er også hersketeknikk å si at andre bruker hersketeknikk, så vi får ta et tap begge to 😂

Anonymkode: fe6a1...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sant det, men det er også hersketeknikk å si at andre bruker hersketeknikk, så vi får ta et tap begge to 😂

Anonymkode: fe6a1...e33

Jeg kan gjerne bedre til å si at det er skikkelig usaklig å påstå at kritikere er misunnelige. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan skrev (23 minutter siden):

Ja, det finnes tydeligvis noen som liker’n, men det er meg altså komplett uforståelig. 😝

Han er ikke akkurat kjærestemateriale for min del. Han har bare mer interessante synspunkt enn Witsøe og Stordalen for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (Akkurat nå):

Han er ikke akkurat kjærestemateriale for min del. Han har bare mer interessante synspunkt enn Witsøe og Stordalen for eksempel. 

«I de blindes land, er den enøyde konge»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...