Gå til innhold

Fastleger bør begynne å forordne sex som medisin!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kayia skrev (På 25.9.2021 den 21.30):

Moderert deg der altså. Dette er jo noe helt annet enn du forslo i overskriften. 

Sex hjelper mot psykiske plager prøvde jeg å si, og Det burde leger fortelle pasientene, så de kan gå hjem med resept på å ha mer sex. Jeg blir kvitt mye angst (har PTSD) av det. 

Anonymkode: a96b4...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex hjelper mot psykiske plager prøvde jeg å si, og Det burde leger fortelle pasientene, så de kan gå hjem med resept på å ha mer sex. Jeg blir kvitt mye angst (har PTSD) av det. 

Anonymkode: a96b4...82b

Hvordan får man resept for mer sex om man ikke har partner?

Anonymkode: a1951...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan får man resept for mer sex om man ikke har partner?

Anonymkode: a1951...ec5

Man får jo ikke elektronisk eller resept på papir, men muntlig. Og onani er sex. Onaner mer! 

Anonymkode: a96b4...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Man får jo ikke elektronisk eller resept på papir, men muntlig. Og onani er sex. Onaner mer! 

Anonymkode: a96b4...82b

Klarer ikke folk tenke det ut selv? De må ha en annen voksenperson til å fortelle dem det? 🤣

Anonymkode: a1951...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Klarer ikke folk tenke det ut selv? De må ha en annen voksenperson til å fortelle dem det? 🤣

Anonymkode: a1951...ec5

Jeg måtte jo fortelle det til deg for du visste ikke hvordan man kan ha sex uten en partner! 🤣

Anonymkode: a96b4...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex hjelper mot psykiske plager prøvde jeg å si, og Det burde leger fortelle pasientene, så de kan gå hjem med resept på å ha mer sex. Jeg blir kvitt mye angst (har PTSD) av det. 

Anonymkode: a96b4...82b

Ja sex kan ha god virkning mot så mangt, og dette begynner stadig flere behandlere å kunne mer om heldigvis. Men «resept på sex» høres fremdeles helt feil ut for meg. «Ha mer sex om du ønsker» klinger derimot bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere kvinner som har vært gjennom overgangsalderen og har mistet noe av den spontane lysten. Gå aktivt inn for å onanere!  Det høres kanskje litt dumt ut å sette i gang når man ikke har lyst, men ting og tang fungerer som før og det er alltid deilig og avslappende med en orgasme. What you don't use, you loose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sliter med søvnproblemer. For de som lever med en partner, har jeg anbefalt å legge seg litt tidligere samt bytte ut mobilen i senga med intimitet med partneren. Tror mange kunne få bedre netter på den måten. Uheldige bivirkninger har det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gondor skrev (8 timer siden):

Til dere kvinner som har vært gjennom overgangsalderen og har mistet noe av den spontane lysten. Gå aktivt inn for å onanere!  Det høres kanskje litt dumt ut å sette i gang når man ikke har lyst, men ting og tang fungerer som før og det er alltid deilig og avslappende med en orgasme. What you don't use, you loose.

Etter at min overgangsalder begynte fikk jeg sexlyst som en 18 år gammel gutt😅 Men så begynte jeg på østrogen tilskudd og sexlysten forsvant helt. Ordentlig dumt å måtte velge mellom sexlyst eller å ha kraftig hetetokter. 

Anonymkode: ec533...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...