Gå til innhold

Kåpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mangler en god kåpe for overgangstider (ikke vinterkåpe) Helst vanntett, men ikke regnkåpe i den forstand.  Det er veldig lenge siden jeg har vært i butikker her i Oslo og jeg vet ingenting hvor jeg skal begynne.  Jeg har lyst å se og prøve før jeg kjøper og ikke handle på nettet.  Jeg trenger stor størrelse.  Jeg vil ha en skikkelig kåpe og den kan godt koste noen tusenlapper.

Anonymkode: 57f7e...caa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mari-

Denne, kanskje? Ser det står vårjakke, men jeg så denne i høstkolleksjonen nylig. Finnes i ulike farger. 

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jazz-var-jakke-hilo-d-oliven/

Jeg har hatt en jakke i samme materiale fra dette merket. De tåler noe regn og i tillegg er vindtett og pustende. Jeg har slitt ut min, etter x antall år, men har vært veldig fornøyd med den. Koster rundt 2500. 

B-young og Fransa forhandler dette merket, muligens andre også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Mari- skrev (51 minutter siden):

Denne, kanskje? Ser det står vårjakke, men jeg så denne i høstkolleksjonen nylig. Finnes i ulike farger. 

https://www.jazz-jazz.no/produkt/jazz-var-jakke-hilo-d-oliven/

Jeg har hatt en jakke i samme materiale fra dette merket. De tåler noe regn og i tillegg er vindtett og pustende. Jeg har slitt ut min, etter x antall år, men har vært veldig fornøyd med den. Koster rundt 2500. 

B-young og Fransa forhandler dette merket, muligens andre også. 

Den var vanvittig stilig:).  Skal undersøke dette nærmere.  Takk for opplysningene.

Anonymkode: 57f7e...caa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...