Gå til innhold

Hva i all verden skal jeg gjøre Kupton mfl


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angst, stressa, deprimert, klarer ikke konsentrere meg. Fysisk dårlig. Holder det ikke ut lenger, har det bare så vondt.

De skal ha meg på et ssri og Wellbutrin. Men antidepressiva har ikke hjulpet meg før. Det er veldig lang reisevei til behandling og har angst for å reise. Men får ikke hjelp her.

Uspesifisert pf, angst, depresjon og ptsd er mine diagnoser. 

Går på abilify og lamictal som nå skal trappes ned men ble drittdårlig sist jeg prøvde seponere abilify.

Hva kan jeg gjøre nå? Klarer ikke ha det sånn lenger. Har begynt å kollapse. Gråter, ligger, gråter, ligger. 

Kupton og andre. Trenger råd.

Anonymkode: f25f9...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du seponere?

Fordi psykiateren mente at abilify ikke hjelper meg, og ikke lamictal heller. Og nå har jeg ingenting å roe meg på heller lenger og dette klarer jeg ikke. 

Anonymkode: f25f9...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (6 minutter siden):

Så psykiateren vet bedre om det hjelper deg enn det du gjør?

Tydeligvis. Sa fra at jeg ble kjempedårlig av å slutte, prøvd to ganger. Han mente det kunne være forventningsangst, at jeg hadde angst på forhånd for at jeg skulle bli dårlig derfor ble jeg dårlig. Jeg er så dårlig nå, har slutta på flere medisiner siste månedene (delvis etter eget ønske), men har ikke fått noe som kan roe ned. Han vil sette meg på ssri og Wellbutrin selv om jeg ikke tar opp ssri særlig pga genvariant, som jeg fortalte om. Så har mista motivasjonen til å reise til behandling dit. Jeg har også en lege som kun tror på psykiater og hører ikke på meg. Noen råd? 

Anonymkode: f25f9...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...