Gå til innhold

Flere som ønsker eget underforum i psykiatri for autisme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har autisme selv, men tenker det hadde vært greit å ha det fordi sånn som det er nå så er det alltid noen som kun stikker innom autisme trådene for å lage kvalme, for å si at man spammer ned hele forumet, bare kommer med oppgulp og er frekk. Hadde vært greit med et eget underforum i psykiatri for bare autisme spørsmål og problemer sånn at vi kan klage i fred. 

Hvem er enig? 

Anonymkode: 763b9...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har autisme selv, men tenker det hadde vært greit å ha det fordi sånn som det er nå så er det alltid noen som kun stikker innom autisme trådene for å lage kvalme, for å si at man spammer ned hele forumet, bare kommer med oppgulp og er frekk. Hadde vært greit med et eget underforum i psykiatri for bare autisme spørsmål og problemer sånn at vi kan klage i fred. 

Hvem er enig? 

Anonymkode: 763b9...5ad

Jeg er enig. Vi blir bare hetset og mislikt av de andre normale sånn det er nå.

Anonymkode: 56582...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt prøve det, men det vil følge samme regelverk som ellers på forumet, så spam av tråder bare for å klage uten reele problemstillinger vil fortsatt være spam.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (3 minutter siden):

Vi kan godt prøve det, men det vil følge samme regelverk som ellers på forumet, så spam av tråder bare for å klage uten reele problemstillinger vil fortsatt være spam.

Admin

😁

Men burde det ikke være lov å starte en tråd uten å ha et spørsmål i tråden? 

F. Eks at man starter en tråd med "jeg hater autismen min, jeg får ikke til noen ting, er så lei meg pga det, savner å ha et normalt liv.." er ikke det lov? Må man alltid slenge på et spørsmål? 

Anonymkode: 763b9...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det her først og fremst et diskusjonsforum, skal man kun ha tråder for å klage så er ikke dette helt den rette arenaen for det. Da burde man evt vurdere en dagbok e.l.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (6 minutter siden):

Nå er det her først og fremst et diskusjonsforum, skal man kun ha tråder for å klage så er ikke dette helt den rette arenaen for det. Da burde man evt vurdere en dagbok e.l.

Admin

Kanskje det kunne vært en ide å lage et dagbokforum til dem? Det kan jo lages et sekundert dagbokforum hvor de som ikke har nok innlegg kan opprette dagbøker ( dog ikke anonymt synes jeg) hvor de kan poste hvor hpååløst alt med autismen sin er.

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (21 minutter siden):

Vi kan godt prøve det, men det vil følge samme regelverk som ellers på forumet, så spam av tråder bare for å klage uten reele problemstillinger vil fortsatt være spam.

Admin

Men det hadde vært fint å kunne skrive anonymt da siden det er psykiatri og mye private tanker. Eller i det minste prøve på å kunne skrive anonymt først og så heller endre til at man ikke kan skrive anonymt etterhvert om det blir altfor mye spam (noe det neppe blir). 

Skjønner ikke helt hvorfor autister må skrive med nick. 

Anonymkode: 763b9...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kanskje det kunne vært en ide å lage et dagbokforum til dem? Det kan jo lages et sekundert dagbokforum hvor de som ikke har nok innlegg kan opprette dagbøker ( dog ikke anonymt synes jeg) hvor de kan poste hvor hpååløst alt med autismen sin er.

Anonymkode: 2057a...653

Har du noe imot autister lizzom?

Anonymkode: 56582...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (27 minutter siden):

 

Jeg hadde tenkt til å skrive en veldig positiv tråd der, men så turte jeg ikke siden man måtte skrive med nick og jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har autisme og koble sammen innlegg. 

Anonymkode: 763b9...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du noe imot autister lizzom?

Anonymkode: 56582...7f6

Hvor skriver jeg det? Trådene som blir opprettet handler stort sett om hvor håpløst alt er og svarene som ønskes er at folk skal være enige, derfor tenker jeg at et dagbokforum kunne vært noe siden det er andre regler og man har mer frihet til hva som skrives. På forum så må man ha et spørsmål eller problemstilling, hvis ikke blir det slettes eller moderert kraftig og mister derfor sin hensikt.

 

 

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde tenkt til å skrive en veldig positiv tråd der, men så turte jeg ikke siden man måtte skrive med nick og jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har autisme og koble sammen innlegg. 

Anonymkode: 763b9...5ad

Skriver du under nick her ellers da? 

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det hadde vært fint å kunne skrive anonymt da siden det er psykiatri og mye private tanker. Eller i det minste prøve på å kunne skrive anonymt først og så heller endre til at man ikke kan skrive anonymt etterhvert om det blir altfor mye spam (noe det neppe blir). 

Skjønner ikke helt hvorfor autister må skrive med nick. 

Anonymkode: 763b9...5ad

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke kan skrive med nick? Det er flere med autisme her inne som skriver med nick.

Jag er for dagbokforum, men da at det skal være med nick. Det blir fort alt for mye spam og annet tull når man kan være anonym. Jeg kan da også skrive om min egen autisme under nick men fortsette å skrive som anonym ute i trådene hvor jeg ikke vil ha brukernavnet mitt koblet til hva jeg svarer her ute.

Jeg vil ihvertfall ikke ha anonyme i min dagbok.

 

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Admin skrev (3 minutter siden):

Oj sann, her har det skjedd noe, det skal være mulig å være anonym  bruker der også, jeg skal fikse det nå.

Admin

Jeg trodde ikke man kunne være anonym i dagbøkene? Jeg har ihvertfall aldri sett noen som skriver anonymt der inne?

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde ikke man kunne være anonym i dagbøkene? Jeg har ihvertfall aldri sett noen som skriver anonymt der inne?

Anonymkode: 2057a...653

Jeg tenkte på i autismeforumet. Det er fikset nå.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😁

Men burde det ikke være lov å starte en tråd uten å ha et spørsmål i tråden? 

F. Eks at man starter en tråd med "jeg hater autismen min, jeg får ikke til noen ting, er så lei meg pga det, savner å ha et normalt liv.." er ikke det lov? Må man alltid slenge på et spørsmål? 

Anonymkode: 763b9...5ad

Det er vanskelig å forstå hva som er formålet med slike klagetråder, jeg synes de bare sprer negativitet. Kanskje det kan bli høyere takhøyde for det på det evt. nye autismeforumet, det har jeg liten formening om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ønsker det veldig!

Anonymkode: 284d0...b41

Det ble opprettet et slikt underforum idag.

Anonymkode: 2057a...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...