Gå til innhold

Tror ikke jeg fungerer sånn som andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reagerer på helt andre måter. Jeg blir barnslig og trassig. Jeg hører andre si "du er voksen, voksne folk oppfører seg ikke sånn". Men det er liksom bare sånn jeg er. Jeg vet ikke andre måter å reagere på og alt blir feil

Anonymkode: 58205...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kan du utdype hvordan du reagerer og i hvilke situasjoner?

Anonymkode: 11a67...ece

Jeg kommer ikke på orda. Orda blir borte. Setningene forsvinner. Alt jeg sier blir ofte bare surr. DA er det ikke lett å gjøre seg forstått for ingen forstår jo hva jeg vil frme til eller si. Jeg skjønner ikke hvorfor

Og da igjen så blir man sinna fordi man ikke blir forstått og de mistolker ting jeg sier og jeg får ikke den hjelpa jeg trenger fordi jeg ikke får til å si det med ord! 

Du kan se for deg en 2-3åring. De har kanskje 60% fullverdig språk, og når folk ikke skjønner hva man sier når man snakker med de resterende 40% som er borte så blir man en trassig drittungen som hylgrine og kaster rundt seg fordi ingen skjønne rhva man trenger og man har ikke orda eller speåkevnen til å få de ut heller 😭

Anonymkode: 58205...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...