Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg er uønsket eller ikke? Hvordan like seg selv bedre?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Hvordan like seg selv og føle at man gi andre noe positivt? 
Jeg irriterer meg over at så mye av livet går bort på å ha dårlig selvtillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Jeg kan sende en melding. Men jeg tør ikke. Jeg føler ikke jeg kan. Jeg er så sikker på at jeg ikke får svar. Fordi de ikke vil avvise, men vil ikke ha meg der heller. Det er dette som er forbannelsen min. Jeg vet jo ikke dette, men jeg føler aleneheten forfølger meg. Det er som om ingen bryr seg om min eksistens så lenge jeg ikke gir lyd fra meg selv. Jeg er på en side glad for at jeg liker han fyren. Det tar fokus vekk fra mye og det blir litt mer spennende i livet. Men likevel så er jeg trist for det. Nå er jeg så nær en person, likevel blir vi ingenting. 
Jeg er redd menn og forelskelse. Jeg har masse tanker rundt diagnosen, det virker som jeg gjør noe forbudt når jeg går videre osv 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg er så urolig. Dette forum er det eneste på en måte. Samtalefolka har et liv også. Mamma er ute med venninne. Andre har fått barn, noen vil bare være hjemme og jeg sitter alene, rastløs og føler jeg for andres skyld ikke bør gi lyd fra meg. 
Jeg føler liksom at det ikke er innpass å få noe sted. Hvordan nyte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg sitter her og føler meg tom. Jeg mister liksom motivasjon. Jeg tør ikke å ta kontakt fordi jeg føler jeg har tapt, på samme tid som jeg er redd for at han tok det som en avvisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...