Gå til innhold

Autisthaterne på dps


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed jeg fikk ikke fortsette på dps fordi jeg ikke klarer å føre en normal samtale noe som var en forutsetning for å gå i behandling der! Er det dette som er autismerasisme? 

Anonymkode: c8554...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, dette er grov rasisme og du kan helt klart saksøke. De slemme EUPF-folka, ADHD´erne og hersens deprimerte tar all plassen vår og ødelegger alt!😭

Anonymkode: 9a3cb...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, dette er grov rasisme og du kan helt klart saksøke. De slemme EUPF-folka, ADHD´erne og hersens deprimerte tar all plassen vår og ødelegger alt!😭

Anonymkode: 9a3cb...530

Nå fikk jeg meg en god latter. Men da har jeg ihvertfall planen klar på mandag. Jeg drar rett til politistasjonen å anmelder. Jeg trodde virkelig vi var kommet lenger på rasismefronten enn det her! 

Anonymkode: c8554...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå fikk jeg meg en god latter. Men da har jeg ihvertfall planen klar på mandag. Jeg drar rett til politistasjonen å anmelder. Jeg trodde virkelig vi var kommet lenger på rasismefronten enn det her! 

Anonymkode: c8554...82d

Ja gjør det. De vil nok følge deg inn på DPS og holde en harmdirrende tordentale foran de slemme psykologene om hvor urettferdig du er blitt behandlet og at de skal ta deg inn igjen NUH! 😡

Anonymkode: 9a3cb...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk beskjed jeg fikk ikke fortsette på dps fordi jeg ikke klarer å føre en normal samtale noe som var en forutsetning for å gå i behandling der! Er det dette som er autismerasisme? 

Anonymkode: c8554...82d

Skal du bare sitte der uten å si noe?

Anonymkode: 210d5...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Skal du bare sitte der uten å si noe?

Anonymkode: 210d5...e7d

Jeg sier masse! Det er det at de mener jeg ikke sier rette ting, tror jeg. 

Anonymkode: c8554...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sier masse! Det er det at de mener jeg ikke sier rette ting, tror jeg. 

Anonymkode: c8554...82d

Hva ønsker du måfå ut av behandlingen på DPS? Hva er planen din sammen med behandler? Hva jobber dere mot?

Anonymkode: 9a3cb...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...