Gå til innhold

Ser du på de populære tv-programmene som folk flest liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som Farmen, Skal vi danse, Jakten på kjærligheten, Idol, Stjernekamp, Side om side, Symesterskapet, ingen grenser, Melodi Grand Prix, etc?

Anonymkode: 9e33a...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser på noe av det som jeg har en interesse av som blant annet Senkveld, Side om Side og Brille.

Musikkonkurranser liker jeg ikke og kjendis editions av Farmen og Skal vi danse har jeg heller ikke interesse av.

Anonymkode: 1c11d...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Som Farmen, Skal vi danse, Jakten på kjærligheten, Idol, Stjernekamp, Side om side, Symesterskapet, ingen grenser, Melodi Grand Prix, etc?

Anonymkode: 9e33a...742

Nei, jeg ser svært lite sånt. Ser aldri på TV lørdag kveld, og Gullrekka er det mange år siden jeg fulgte.

 

Hender jeg ser litt på 72 grader nord kjendis,  og i mellom også ørlite trash reality 🤪, men en stund siden nå.

 

Ser mest på serier og en og annen dokumentar og film.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...