Gå til innhold

Hvor lenge har du vært innlagt på DOL?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

worrisome_plenty .2 skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært her siden 2003.

Men med andre kallenavn.

Har bare hatt et kallenavn, men så har jeg ikke vært her så lenge da. Kanskje 5-6år???  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nærmer seg 18 år for meg. Slipper nok aldri ut.

Anonymkode: 83765...14b

Siden august 1997. You can check out any time you like, but you can never leave... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seida skrev (2 minutter siden):

Har akkurat kommet. Hvorfor kaller dere det for å være innlagt på DOL? 

Det er bare på tull. :) Om man først kommer hit så kommer man seg liksom aldri bort igjen... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Seida skrev (4 minutter siden):

Har akkurat kommet. Hvorfor kaller dere det for å være innlagt på DOL? 

Det var jo ett helseforum. Selv om det nå bare er rester igjen av andre forum enn psykiatri og åpent. En gang kunne du spørre leger her om diverse ting. :)

Det er ikke mer enn ett par år siden du kunne spørre gynekolog, ernæringsfysiolog og psykiater her til og med gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Litt over to år.

Har du ikke vært her lengre? Den tiden har sannelig bare rast av sted... Du har vært svært åpenhjertig med deg selv, noe som har kostet deg dyrt, men samtidig har det også hjulpet svært mange andre. Synes det er leit at man skal møtes med negativitet når man faktisk velger å dele av seg og sitt. Man skulle istedenfor ha ventet seg en motsatt reaksjon - på et forum der svært mange vet hvordan det er å streve psykisk og bli behandlet dårlig. Men mulig jeg er for optimistisk på vegne av menneskeheten...

Jeg har vært her siden høsten 2015 (eller var det 2013?). Men de første årene under et annet nick ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg sjekka inn her rundt påsketider i 2020. Fint å se hvor flinke mange er til å ta vare på hverandre. Men like trist å se at enkelte kan komme med ganske stygge komenterarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (42 minutter siden):

Du har vært svært åpenhjertig med deg selv, noe som har kostet deg dyrt, men samtidig har det også hjulpet svært mange andre.

På hvilken måte har det hjulpet "svært mange andre" at Glitter har vært "svært åpenhjertig" med seg selv? Jeg tenker at det like gjerne kan være at andre ikke har blitt noe særlig hjulpet av det. 

Anonymkode: 02ddf...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Har du ikke vært her lengre? Den tiden har sannelig bare rast av sted... Du har vært svært åpenhjertig med deg selv, noe som har kostet deg dyrt, men samtidig har det også hjulpet svært mange andre. Synes det er leit at man skal møtes med negativitet når man faktisk velger å dele av seg og sitt. Man skulle istedenfor ha ventet seg en motsatt reaksjon - på et forum der svært mange vet hvordan det er å streve psykisk og bli behandlet dårlig. Men mulig jeg er for optimistisk på vegne av menneskeheten...

Jeg har vært her siden høsten 2015 (eller var det 2013?). Men de første årene under et annet nick ;) 

Tusen takk for hyggelige ord. :) Jeg prøver i hvert fall å gi av meg selv åpent og ærlig, og komme med råd, støtte og tilbakemeldinger der jeg kan.

Det føles for øvrig mye lenger enn to år da, men jeg satt i Stavanger hos min onkel i august 2019. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seida skrev (14 timer siden):

Har akkurat kommet. Hvorfor kaller dere det for å være innlagt på DOL? 

De fleste kaller det ikke «innlagt på dol» men at man «har vært på dol». Det er bare noen få som liker å omtale ting på et litt spesielt vis, og du kommer til å lese spørsmål som «har du noen hobbies» som betyr hva er fritidsinteressene dine, «liker du kokka»/ liker du trygdekola», som betyr drikker du cola (tror jeg, ikke helt sikker der). Du kommer også til å lese om «dolfruer» som er damer på rundt 45-55 i fast jobb og orden i sysakene, om «fullverdige liv» som er det vi dolfruene etter noens definisjon lever, og innimellom snakkes det om «stuede tyttebær» som jeg ikke skjønner betyr noe annet en «se på meg, jeg er her». Det er mange flere «datings» også, og det er bare å venne seg til disse begrepene og jatte med 😉

Selv har jeg også vært innom her i litt over 20 år, dengang min jr va liten og jeg hadde mange ledige kvelder. Velkommen til forumet forresten :) 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært her siden starten. Mener det var i 96, eller kanskje 95. 

I årenes løp har jeg hatt forskjellige nick, men nåværende har jeg hatt siden 2013-ish. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar skrev (36 minutter siden):

Jeg har vært her siden starten. Mener det var i 96, eller kanskje 95. 

I årenes løp har jeg hatt forskjellige nick, men nåværende har jeg hatt siden 2013-ish. 

Dol startet opp høsten (?) 1996. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...