Gå til innhold

Personlighetsforstyrret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er under utredning for bipolar, men lurer på om jeg er personlighetsforstyrret. På fredag var jeg i begravelse til bestemor og fikk lættis. Alle var så triste og det hadde en effekt på meg som gjorde meg motsatt i humøret. Skammer meg dypt, for det er ikke normalt. 

Anonymkode: c7644...542

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså er det et tegn på pf når man begynner å le i en begravelse? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Altså er det et tegn på pf når man begynner å le i en begravelse? 

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Det er ganske normalt å le i slike situasjoner :

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/det-er-sa-pinlig-men-umulig-a-unnga-2543357

Anonymkode: df7cc...fbb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nei, selvfølgelig er det ikke det. Det er ganske normalt å le i slike situasjoner :

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/det-er-sa-pinlig-men-umulig-a-unnga-2543357

Anonymkode: df7cc...fbb

Takk, men jeg tror ikke at det er så normalt akkurat. Jeg er lei meg for at jeg begynte å le. Folk kikket rart på meg og jeg er så skamfull. Nå kommer slekta til å tro at jeg er et dårlig og kaldt menneske. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er under utredning for bipolar, men lurer på om jeg er personlighetsforstyrret. På fredag var jeg i begravelse til bestemor og fikk lættis. Alle var så triste og det hadde en effekt på meg som gjorde meg motsatt i humøret. Skammer meg dypt, for det er ikke normalt. 

Trist å høre om bestemoren din ❤️ 

Det er faktisk normalt å le i begravelser. Jeg har hørt om flere tilfeller hvor det har skjedd.  Ofte så spenner man seg og holder igjen pusten i begravelser. Man kan  bli overveldet og da får man en fysiologisk reaksjon. Latter er kroppens måte å dempe angsten og sjokket samtidig som man blir tvunget til å trekke pusten.  

Det er i hvert fall ikke et tegn på PF 🙂 

Anonymkode: 43414...e68

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Men selvforakten er stor for jeg gjorde noe annet rart også. Jeg og et ikke så veldig nært familiemedlem hadde sex i sammenkomsten etterpå. Hvem gjør slikt da? 😩

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Soletti
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 15.46):

Men selvforakten er stor for jeg gjorde noe annet rart også. Jeg og et ikke så veldig nært familiemedlem hadde sex i sammenkomsten etterpå. Hvem gjør slikt da? 😩

Da tenker jeg du kan tenke om det er bilopar  mani.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...