Gå til innhold

Tankespinn Racing thoughts

angstfull1985

Anbefalte innlegg

angstfull1985

Duken: Har du akkurat begynt på zoloft, eller har du tatt det ei stund å økte til 150 mg ei god stund etter? Når du var på ditt værste, brukte du zoloft då? Derfor du måtte øke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISW
angstfull1985 skrev (På 19.10.2021 den 14.26):

Forståelig det! Tar medisiner, men får litt bivirkninger av seroquel, blir helt rastløs i kroppen av det! 

Ville brukt Truxal i stedet for Seroquel. Det har mindre av denne bivirkningen som noen opplever med Seroquel. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duken
angstfull1985 skrev (På 25.10.2021 den 21.05):

Duken: Har du akkurat begynt på zoloft, eller har du tatt det ei stund å økte til 150 mg ei god stund etter? Når du var på ditt værste, brukte du zoloft då? Derfor du måtte øke?

Eg har stått på det i 10 mnd nå. Men eg brukte de 2-3 første mnd på å justere dosen. Har stått på 150 siden den gang. For meg er det veldig stor forskjell på 50mg og 150. Natt og dag. Når eg var på mitt aller verste, var eg uten psykolog og medisiner.. 

For meg er psykolog primær hjelp. Alt for mangen som blir medisinert bort. Uten å kjenna til rot til alt vondt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
angstfull1985
Duken skrev (2 minutter siden):

Eg har stått på det i 10 mnd nå. Men eg brukte de 2-3 første mnd på å justere dosen. Har stått på 150 siden den gang. For meg er det veldig stor forskjell på 50mg og 150. Natt og dag. Når eg var på mitt aller verste, var eg uten psykolog og medisiner.. 

For meg er psykolog primær hjelp. Alt for mangen som blir medisinert bort. Uten å kjenna til rot til alt vondt..

Ok! Håper 150 mg fungerer på meg også! Har fungert ok på 100 mg i nokre år, sjølv om eg har hatt ein del angst! Synest du det var værst om morgonen? Synst det er tungt å stå opp, vil ingenting liksom 😞 Hadde eit kraftig angstanfall i gårkveld med uvirkelighetsfølelse og alt,  føler eg datt tilbake fleire hakk! 3 veke med 150 no!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

angstfull1985
90tallsbarn skrev (11 timer siden):

Håper vi får det bedre. Jeg økte til 70mg Zoloft i går. 

Vi krysser fingrene 🤞🏼 Du mener vell 75?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Duken
angstfull1985 skrev (På 28.10.2021 den 11.46):

Ok! Håper 150 mg fungerer på meg også! Har fungert ok på 100 mg i nokre år, sjølv om eg har hatt ein del angst! Synest du det var værst om morgonen? Synst det er tungt å stå opp, vil ingenting liksom 😞 Hadde eit kraftig angstanfall i gårkveld med uvirkelighetsfølelse og alt,  føler eg datt tilbake fleire hakk! 3 veke med 150 no!

Ja, alltid værst om morgenen. Før frokost.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...