Gå til innhold

Er det vanlig at folk med asperger troller mer på nettet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Jeg tror at folk med autisme har færre venner og er mer ensomme pga vansker med kommunikasjon og folk som er mye alene tromler nok mer enn de som har livet fullt av andre begivenheter. 

Anonymkode: 4014a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, Jeg tror at folk med autisme har færre venner og er mer ensomme pga vansker med kommunikasjon og folk som er mye alene tromler nok mer enn de som har livet fullt av andre begivenheter. 

Anonymkode: 4014a...2cd

Skjønner ikke helt den der. Jeg er veldig ensom selv og har ensidige dager. Som resultat bruker jeg mye tid på forum og nett ja, men å trille og/eller være ufin ser jeg ikke hvorfor man skulle gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Skjønner ikke helt den der. Jeg er veldig ensom selv og har ensidige dager. Som resultat bruker jeg mye tid på forum og nett ja, men å trille og/eller være ufin ser jeg ikke hvorfor man skulle gjøre.

Å trolle er ikke det samme som å Være ufin. Man kan lage tulletråder fordi man har lite å gjøre.

Jeg vet ikke hva du kaller å ha ensidige dager, men selv så sitter jeg hjemme hele tiden hver eneste dag bortsett fra mathandling 1 gang i uka. Det er alt jeg orker å gjøre av aktiviteter. 

Anonymkode: 4014a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke, men jeg tror vel at alle uansett diagnose som sliter mye med ensomhet og isolasjon som har lite å fylle dagene med kan finne på å trolle fordi de da kan late som de er noen andre eller fordi det er underholdene. Jeg har autisme og sitter endel på forum, men troller sjeldent og bruker da heller tiden min på de spesialinteressene jeg har.

Jag tror det også må være givende for personen å trolle for at de skal fortsette. Jeg har ingen tro på at alle trollene på f.eks kvinneguiden har autisme, men at de gjør det fordi de vet det skaper reaksjoner og debatt og det er underholdene.

Anonymkode: 8fabd...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å trolle er ikke det samme som å Være ufin. Man kan lage tulletråder fordi man har lite å gjøre.

Jeg vet ikke hva du kaller å ha ensidige dager, men selv så sitter jeg hjemme hele tiden hver eneste dag bortsett fra mathandling 1 gang i uka. Det er alt jeg orker å gjøre av aktiviteter. 

Anonymkode: 4014a...2cd

Jeg skrev og/eller, dvs at trolling trenger ikke å bety å være ufin, men noen gjør det. 

Jeg har ensidige og ensomme dager. Om du har mer eller mindre enn meg endrer ikke på mine dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...