Gå til innhold

B-menneske

Savannah

Anbefalte innlegg

Ekstra
morsan skrev (32 minutter siden):

Haha! Jeg brukte si om «en jeg kjente engang» at han var b-menneske om morgenen og a-menneske om kvelden. Ble mye soving! 😝

Her blir det ikke veldig mye soving, snarere tvert i mot, jeg har ikke så godt soverhjerte. Men trøtt blir jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grendel
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Her blir det ikke veldig mye soving, snarere tvert i mot, jeg har ikke så godt soverhjerte. Men trøtt blir jeg.

Jeg kan melde det samme som deg og @kupton. Før var jeg A menneske. Nå klarer jeg ikke å ligge i senga lenger enn til 8 i helgene... Jeg kan godt være oppe ganske sent.

Klart jeg blir en del trøtt av det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Savannah
Grendel skrev (6 timer siden):

Jeg kan melde det samme som deg og @kupton. Før var jeg A menneske. Nå klarer jeg ikke å ligge i senga lenger enn til 8 i helgene... Jeg kan godt være oppe ganske sent.

Klart jeg blir en del trøtt av det. 

Hvis du var A før, hvor lenge lå du da i senga i helgene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg elsker å være våken til sent om kvelden. Men klarer ikke lenger å sove fryktelig lenge. 

Anonymkode: 2b3bb...55e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grendel
Savannah skrev (3 timer siden):

Hvis du var A før, hvor lenge lå du da i senga i helgene?

Jeg mente at jeg var B før.🙂

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...