Gå til innhold

Jeg forstår ikke hvordan mye fungerer. Føler jeg tilhører en annen kultur noen ganger.


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Når jeg hører om enkelte stillinger så vet jeg ikke hva jobben går ut på. Så sjekker jeg og så ser jeg ikke vitsen med det. Jeg ser ikke vitsen med flere år med skole for å jobbe med noe man kan lære ved å gjøre. Jeg beundrer folkene som jobber med det. De er liksom flotte, beveger seg og passer liksom jobben og så får jeg lyst å bli slik selv, men så ser jeg ikke vitsen innerst inne. Det vil alltid være noen som tar jobben om ikke jeg gjør det, så det blir ikke nød. Og det er en i-lands jobb. Jeg tenker jeg helst bør bli sykepleie, helsearbeider, lege for det vil alltid trenges. Men jeg vil aldri trives med det. 
Så jeg må ta konsekvensen av at jeg er født, og delta i samfunnet for å bli likt, eller velge å gå hjemme. 
 

Men jeg vil finne en mening med ting. Jeg vil jobbe i klesbutikker og parfymeri, men dette er miljøforurensende ting så moralen min kræsjer med trivsel og lyst. Jeg vil på en side ikke at folk skal kjøpe nytt, mens shoppinga til folk likevel skaper arbeidsplasser. 
 

Jeg jobber med mat nå da og trives egentlig, men jeg ser på de i de høyere stillingene og får lyst å være som dem. Men vet vel kanskje at jeg aldri kommer til å bli det. Fordi jeg tenker for dypt. Jeg har ikke personligheten, noe som irriterer meg. Jeg føler med på lavere nivå enn snittet for min alder og jeg er oppegående nok til å forstå det selv. Så selv om jeg har det bedre nå som jeg har noe å ut på, så sørger jeg litt og har enda en slags idé om at jeg gang kommer til et punkt jeg er fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...