Gå til innhold

Hvordan vet jeg egentlig når jeg kjører meg for hardt?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg har litt angst for all form for utmattelse. Tvangstankene er dessverre ikke helt borte. Jeg har i mange år vært litt sykelig opptatt av å være et supermenneske. Skal ikke bruke smertestillende, skal helst ikke trenge noe medisin, skal være supersosial, skal ha flere utdannelser, skal ha bedre jobber, skal klare å fungere uten mat, skal ha humøret på topp. Jeg kjører meg aldri hardt nok. Uansett så sier «stemmen inni meg» at jeg er for lat, passiv, underutviklet, forsinket. Jeg føler jeg klarer meg bra i jobben, jeg var på enda et intervju i går. Jeg har ikke fått kritikk for noe på jobb. Men jeg har en slags tretthet over meg når jeg er på jobb. Det kan være at jeg står opp så tidlig og stresser litt med å sove at det ikke blir nok søvn. I tillegg har jeg begynt å våkne igjen og da bruker jeg tid på å sovne igjen. Jeg er bare redd for at det kanskje bare er jeg som ikke aksepterer autismen og kjører meg for hardt? Kan det hende jeg faktisk bør søke om delvis uføre? Siden jeg er 30 kanskje det bare går nedover? 
Jeg klarer liksom ikke å både smile, ha blikkontakt, gjøre en oppgave og huske/konsentrere meg samtidig. Er 30 og det er enda et problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...