Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Glitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glitter

22

• Lillemus

15

• Marye

12

• påskelilje

10

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Off topic, men synes det er litt koselig å se en tråd hvor alle skriver med nick, noe som hører til sjeldenhetene.  Synes det er fint med "profilbilde" også, så tenker å finne meg et selv. 

Her blir det snart biff (krav fra mennene i heimen) fra Anni, en ekstra god salat og litt pommes frites. Nokså standard hjemmelørdag hos oss

I dag, lørdag, er det biff-dag! Argentinsk pampasbiff med søtpotetchips, brokkoli og masse bearnaise! Nammmm!!!! 

mariaflyfly

Datra og jeg hadde sushi i dag. Men på kvelden kokte jeg en svineknoke og laga lys lapskaus som blir middag på tirsdag. Lagde stor porsjon og stakk over til naboen, så de har til i morra. Sjukdom i heimen der, koselig å kunne hjelpe til litt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
worrisome_plenty .2

Nå fikk jeg lyst på koteletter. Det er noe av det beste jeg vet, og to hadde det på sin meny. Men i stedet har jeg hatt pizza med salami i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Marye skrev (1 time siden):

Kokte grønnsaker

Både pepperoni pizza som en middag og så en middag til med bare kokte grønnsaker? 

Anonymkode: 1af29...512

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Marye
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Både pepperoni pizza som en middag og så en middag til med bare kokte grønnsaker? 

Anonymkode: 1af29...512

Ja spiste pizza til frokost/lunsj/middag

og en tallerken grønnsaker på restaurant med venner. De spiste biff

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Glitter

I dag blir det laks og grønnsaker bakt i ovnen med litt mango chutney og enten litt ris eller fullkornspasta til. Og masse krydder. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus

Mandag: samme som i går, pleier å lage til to dager på søndager siden jeg har seinvakt mandag. Varmer kotelettene i stekepanna, tar 5 min og setter bollen med kålstappe i microen så middagen er kjapt på bordet. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321

I dag blir det skinke eller Taco salat. Må ha noe lett da jeg skal ut å spise med datteren og svigersønn i morgen. Det gleder jeg meg til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...