Gå til innhold

Mr Undersøkelse med Pacemaker.


janped1365381081

Anbefalte innlegg

janped1365381081

Etter å ha blitt veldig dårlig i juni med et vekttap på 9 kg de siste 5 mnd har jeg vært innom mange avdelinger på sykehuset uten at de har funnet ut hva som feiler meg. Nå har jeg vært innlagt på nevrologis sengepost og det er ting som tyder på at jeg har en motonevron sykdom, hvor ALS er den verste.

Jeg har nettopp tatt spinalpunksjon og forventer svar om 4-6 uker.

Grunnen til at jeg kontakter dette forumet er at man ikke kan ta MR da jeg har Pacemaker. Derfor er mitt spørsmål. Går det an å stille rett diagnose hvis man ikke kan ta MR?

Har sjekket gjennom Fritt Sykehusvalg og Ullevoll tar MR undersøkelser av de som har en pacemaker som ikke er MR kompitabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ingenting om det du spør om, men lurer på hvorfor du har så mange tall etter nicket ditt? Hva tenkte du da laget det nicket?

Anonymkode: bd2ae...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janped1365381081 skrev (17 timer siden):

Vet ikke. Tallen bare dukket opp og jeg vet ikke hvordan jeg fjerner dem

janped er registrert fra før, det er muligens en funksjon som setter tall bak hvis man skal velge nick og forsøker å "gjenbruke" ett som eksisterer. 

Ved å late som om man skal sende en pm, kan man se hvilke nick som finnes her. Det kommer opp en liste når man skal velge mottaker. Mange av dem (som f.eks. janped) har nok ikke vært i bruk på evigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...