Gå til innhold

Har du handlet, eller skal du handle, på "Black week" denne uka?


Gjest Liviane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liviane skrev (9 minutter siden):

Har alt kjøpt et par julegaver, hva med deg? :)

Tydeligvis... Bestilte tredemølle i dag, sparte 3500,- og da trengte jeg også nye joggesko, sparte 320,-. Så kom mannen plutselig med et julegaveønske, noe han aldri pleier å gjøre, så da kjøpte jeg det også og sparte en god del der også. :) Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liviane skrev (25 minutter siden):

Har alt kjøpt et par julegaver, hva med deg? :)

Har kjøpt en julegave og en bukse til meg selv, men ikke noe var på tilbud.  Har fått kjøpt inn alt til pakkekalenderen og har holdt på å pakke inn i kveld.  Er nesten ferdig.  Koste meg mens jeg  holdt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , hørte det var sånn globalt supply problem og mangel på varer, så i solidaritetens navn lar jeg være å kjøpe noe så det blir mer ting tilgjengelig for dere folkenz som trenger det mer enn meg. God jul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Har handlet høyttaller med ordentlig lyd. Fikk klubbpris, 2000 rabatt tror jeg altså jeg betalte 1990.

Ellers så vurderer jeg å kjøpe et par sko, sommersko som er billige nå. Har prøvd de i butikk og syntes de var gode, luftige og lette. Blir ikke store på foten slik som skoene jeg allerede har er. Har sko med sånn litt tykk såle. Men vet ikke om det er helt innafor mtp miljøet og om jeg egentlig trenger dem 😛 

Skal nok ikke handle klær siden jeg har lovet meg selv å ikke fylle skapet mer og har nokk. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 timer siden):

Sparte 3000,- ser jeg nå, ikke 3500,-, husket ikke helt i farta. :) 

https://www.x-life.no/treningsutstyr/kondisjonsapparater/tredemolle/run-100-tredemolle-med-underlagsmatte

 

Ah, den blir for stor for meg, jeg har ikke eget rom å sette av kun til trening så jeg håpet du hadde funnet et knalltibud på et godt sånn der walkboard som tålte løping jeg sjø :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (4 minutter siden):

Ah, den blir for stor for meg, jeg har ikke eget rom å sette av kun til trening så jeg håpet du hadde funnet et knalltibud på et godt sånn der walkboard som tålte løping jeg sjø :) 

Nei, jeg gikk bort fra walkingpad ettersom jeg synes de ser veldig spinkle ut og nå koster ikke denne mer enn et walkingpad heller. :) Den kan slås opp når den ikke er i bruk da, da tar den ikke så mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er temmelig anti-Black Friday, så jeg skal ikke handle noe denne uka. Må innrømme at jeg blir litt fristet av reklame-mail som dumper inn i innboksen, men innimellom er jeg prinsippfast, så jeg skal ikke handle noe denne uka. Har ikke fått planlagt julehandel heller ennå, så jeg kan ikke handle til andre heller.

Men.... jeg bestilte noen lekre sko i forrige uke som var på salg 😄 Det var ikke Black Friday, så dermed kunne jeg slå til på halv pris.... Er spent på om de passer da! Og så kjøpte jeg ei penjakke /blazer på bruktbutikk - det har jeg sans for - forutsatt at en trenger det da!

Bortsett fra sko og treningstøy, så blir jeg helt mettet av all reklamen. Har det meste av det jeg trenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Jeg har kjøpt noe sportstøy til ungene og til meg selv.  Jeg fant også en skijakke som jeg sa til kjæresten at jeg ønsket meg til jul, så nå vet jeg hva jeg får i julegave av han 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (47 minutter siden):

Jeg har kjøpt noe sportstøy til ungene og til meg selv.  Jeg fant også en skijakke som jeg sa til kjæresten at jeg ønsket meg til jul, så nå vet jeg hva jeg får i julegave av han 🙂

Jeg vet også hva jeg får av mannen til jul. Det er noe jeg ønsker meg (trådløse hodetelefoner), som ble kjøpt inn nå pga denne tilbudsuken. Men han sa at han også hadde kjøpt noe annet jeg ikke vet om, så da blir det litt spennende til jul likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et par julegaver. Blant annet stekepanner på 70% til min far og ullsokker til en venninne. Har spart en god del, så er fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 23.11.2021 den 13.48):

Nei, jeg er temmelig anti-Black Friday, så jeg skal ikke handle noe denne uka. Må innrømme at jeg blir litt fristet av reklame-mail som dumper inn i innboksen, men innimellom er jeg prinsippfast, så jeg skal ikke handle noe denne uka. 

Jeg er egentlig også skikkelig anti Black Friday, men da først og fremst dette med å stimle seg sammen med masse andre folk i butikker på jakt etter billige varer. 😮 Har bl a hørt på radio at folk satte fra seg bilene sine på veiskulderen til motorveien utenfor en outlet utenfor Oslo for så å gå til butikkene, fordi der var så mye kø. Jeg skjønner ikke at folk orker, og har generelt sett problemer med tanken på å dra i butikker på populære dager, og/eller kjøpe langt for å handle (inkl harryhandel). Så mine innkjøp på Black Friday har stort sett begrenset seg til kolonialvarer og eventuelt restaurantbesøk hvis det passer seg slik. 
 

Men når det både er Black _week_ og ikke bare en dag, og man også kan kjøpe på nett, så bortfaller jo en del av innvendingene mine. ;) Overforbruk og sløsing kan man jo få til full pris også. Nå på mandag fikk jeg med med noe til huset jeg likevel hadde tenkt å kjøpe, fra nærmeste butikk, men det er trolig første gang jeg har kjøpt på et Black Friday/week tilbud. 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ingen planer om å handle noe ekstra på black friday. Jeg kjøpte TV ett år, og noen playstation spill ett annet. Men nå trenger jeg å spare penger.

Anonymkode: d1991...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt julegaver i dag til halv pris.  Har vært flere ganger i USA og vært på ekte Black Friday hvor jeg fikk kjøpt plagg som kostet noen kroner og var skikkelig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...