Gå til innhold

Har du handlet, eller skal du handle, på "Black week" denne uka?

Liviane

Anbefalte innlegg

Lillemus
Hurja skrev (23 minutter siden):

Nei, jeg prøver å unngå så store folkemengder nå pga mye smitte 😀

Lite smitte på internet. ;) Jeg har handlet på nettet, funker ypperlig! Har spart ca. 4300,- tilsammen tror jeg, på et par ting til meg selv + julegave til mannen. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurja
Lillemus skrev (7 minutter siden):

Lite smitte på internet. ;) Jeg har handlet på nettet, funker ypperlig! Har spart ca. 4300,- tilsammen tror jeg, på et par ting til meg selv + julegave til mannen. :) 

Så fantastisk 😀

Lenke til innlegg
Del på andre sider
emilie321
Hurja skrev (31 minutter siden):

Nei, jeg prøver å unngå så store folkemengder nå pga mye smitte 😀

Jeg prøver også å unngå store folkemengder, men i dag har jeg vært å handlet 2 julegaver og en fødselsgave. Sparte nesten 700 og er fornøyd med det. Nå var det faktisk lite folk i de to butikkene jeg var i, men det blir nok værre i morgen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hattifnattus
Lillemus skrev (13 minutter siden):

Samme her. I tillegg kom mye av den faste hudpleien på tilbud og jeg har spart flere hundrelapper på ting jeg bruker fast + julegaver til folk. Alt gjort på nett og levert på døren.🤗

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...