Gå til innhold

Når er man kjærester? Er man det selv om man ikke kaller hverandre det og planlegger livet sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forelsket meg i en mann tidligere i år og så begynte vi å flørte sakte men sikkert mer og mer. Så begynte vi å treffes oftere og koset med hverandre. Vi bor ikke i nærheten av hverandre så ser han i feriene. Men vi sender alltid «god natt» og tekster jevnlig hver dag. Skriver at vi savner hverandre osv. Er vi kjærester? Vi har ikke tenkt å flytte sammen og har heller ikke reist på turer sammen. 

Anonymkode: 3bdff...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forelsket meg i en mann tidligere i år og så begynte vi å flørte sakte men sikkert mer og mer. Så begynte vi å treffes oftere og koset med hverandre. Vi bor ikke i nærheten av hverandre så ser han i feriene. Men vi sender alltid «god natt» og tekster jevnlig hver dag. Skriver at vi savner hverandre osv. Er vi kjærester? Vi har ikke tenkt å flytte sammen og har heller ikke reist på turer sammen. 

Anonymkode: 3bdff...77f

Avstandskjærester kanskje? Sees dere ikke i helgene heller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forelsket meg i en mann tidligere i år og så begynte vi å flørte sakte men sikkert mer og mer. Så begynte vi å treffes oftere og koset med hverandre. Vi bor ikke i nærheten av hverandre så ser han i feriene. Men vi sender alltid «god natt» og tekster jevnlig hver dag. Skriver at vi savner hverandre osv. Er vi kjærester? Vi har ikke tenkt å flytte sammen og har heller ikke reist på turer sammen. 

Anonymkode: 3bdff...77f

Man blir sammen enige om man definerer seg som kjærester eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Avstandskjærester kanskje? Sees dere ikke i helgene heller? 

Ikke hver helg nei fordi vi bor så langt fra hverandre. Men tekster hver dag og treffes når jeg er i byen hans.

Anonymkode: 3bdff...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...