Gå til innhold

Kjæresteemner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du ha vært kjæreste med en som har eupf eller andre pf, bipolar, schizofreni, schizoaffektiv, eller en med tilbakevendende depressiv lidelse? Eller GAD eller andre angstlidelser? 

Jeg kunne ikke det. Tilhører en av kategoriene så måtte hatt en frisk kjæreste eller en med mild psykdom. 

Anonymkode: 4b8fa...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne du ha vært kjæreste med en som har eupf eller andre pf, bipolar, schizofreni, schizoaffektiv, eller en med tilbakevendende depressiv lidelse? Eller GAD eller andre angstlidelser? 

Jeg kunne ikke det. Tilhører en av kategoriene så måtte hatt en frisk kjæreste eller en med mild psykdom. 

Anonymkode: 4b8fa...657

Jeg har en mann med sosial fobi og diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvordan lidelsen utartet seg for den personen. 

Jeg personlig kommer ikke til å ville gå inn i noe forhold så lenge jeg har så mange dårlige perioder og også sliter med traumer knyttet til diverse ting man må i et forhold. Noe som er synd da jeg kunne vært sammen med vennen min hadde det ikke vært for det. Men etter fem års vennskap har han nå begynt å bli litt forelsket i ei anna jente og det er litt sårt. For han har vært i det i meg. Så føler jeg har mistet sjansen til å være med en som er veldig veldig grei tvers igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det ville vært egoistisk mtp barn og arv. 

Anonymkode: 071a1...2a7

Nå trenger man heldigvis ikke å sette barn til verden da, selv om man har en kjæreste! :)

TIl ts: For meg handler det mer om funksjonsnivå enn diagnose, men ville nok likevel ha styrt unna de "verste" diagnosene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er syk selv burde jeg nok vært sammen med en som er frisk, men jeg tenker det er heller pakken som teller. Hvis pakken er god er jeg heldig som får den.

...... men jeg kommer ikke til å være i lag med noen som har et høyt alkoholbruk, eller bruker det som selvmedisinering. Det har jeg prøvd før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2

Det er nok ganske vanlig å bli forelsket når man er innlagt over tid. Slik man ble før. Jeg husker det var mange av de som var innlagt som hadde kjæreste/samboer/ektefelle fra ett tidligere opphold i psykiatrien. Men 2 med tunge psykiatriske diagnoser bør ikke få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...