Gå til innhold

Er der en oversikt over alle tråder og innlegg en bruker har skrevet som anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er der en oversikt over alle tråder og innlegg en bruker har skrevet som anonym?

Vet ikke helt om jeg klarte å formulere spørsmålet godt nok. Men er det slik at moderatorer kan gå inn på en bruker og se alle trådene og innleggene som denne brukeren har skrevet som anonym? Eller er det heller slik at man må gå inn på den anonyme brukeren for å se hvilken bruker som starte den?

Anonymkode: 815cf...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske fra tidligere svar på liknende spørsmål at det er mulig å finne ut hvem de anonyme er. Men det er såpass omstendelig at de ikke gjør det av nysgjerrighet, bare hvis de må foreta seg noe pga. regelbrudd eller annet.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller er det heller slik at man må gå inn på den anonyme brukeren for å se hvilken bruker som starte den?

Av det du beskriver, tror jeg dette kommer nærmest slik det er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mulighet til å se alle innlegg en bruker har postet ved å gå inn i et annet system. All bruk på dette systemet blir logget og ved misbruk fra min side vil det få følger. Det er veldig sjeldent jeg bruker dette systemet her, det er mest i forbindelse med brukere som opprettere flere brukere som begår regelbrudd e.l.

Jeg kan derimot se hvem som har postet under anonymbruker ved å utføre en handling på hvert enkelt innlegg. Jeg vil ikke da kunne se hvilke innlegg som ligger under denne brukeren, kun på det enkelt innlegget.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...