Gå til innhold

Lite aktivitet her nå i etterjulstiden - er alle autister utslitte nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Nei, men gjør andre ting enn å være her inne. 

Hva da? Ute å drikker? 

Anonymkode: f7e3c...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ulike grunner til at det er mer stille fra folk. Men jeg selv er bare fullstendig utslitt og nede i kjelleren. Jeg leser og svarer litt her og der, men ikke så mye som jeg vanligvis ville ha gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hva da? Ute å drikker? 

Anonymkode: f7e3c...ef1

Nei ikke nødvendigvis det. Rydder og vasker, er på besøk, noen ganger serveres det alkohol der jeg er men jeg er ikke ute og drikker meg full. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (1 time siden):

Nei ikke nødvendigvis det. Rydder og vasker, er på besøk, noen ganger serveres det alkohol der jeg er men jeg er ikke ute og drikker meg full. 

Orker du virkelig å være på besøk i hele julen?? 

Anonymkode: ee48d...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Orker du virkelig å være på besøk i hele julen?? 

Anonymkode: ee48d...52a

Ja fått meg en slags kjæreste eller hva jeg skal kalle det, og nå er jeg hos onkelen min på besøk sammen med mamma og søsknene. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (4 minutter siden):

Ja fått meg en slags kjæreste eller hva jeg skal kalle det, og nå er jeg hos onkelen min på besøk sammen med mamma og søsknene. 
 

Hvordan klarer folk å få seg kjæreste egentlig? Jeg hater min forbanna møkkahjerne! Jomfru er jeg også. 

Anonymkode: f7e3c...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (På 27.12.2021 den 19.15):

Ja fått meg en slags kjæreste eller hva jeg skal kalle det, og nå er jeg hos onkelen min på besøk sammen med mamma og søsknene. 
 

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...