Gå til innhold

Når fikk du gråe hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
morsan skrev (På 14.1.2022 den 10.06):

Samme her. Og mellom hver farging har jeg en sånn fargespray som jeg bruker. Jeg kan virkelig ikke fordra ettervekst på meg selv. 

Hva heter sprayen og hvor får jeg kjøpt den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida skrev (14 minutter siden):

Hva heter sprayen og hvor får jeg kjøpt den ?

Det finnes mange ulike typer spray. Jeg har prøvd et par stykker, men kjøper som oftest denne. De har den på Vita også.

Magic Retouch Brown - L'Oréal Paris - KICKS

Ekstra skrev (11 minutter siden):

Jeg har kjøpt en annen hos frisøren, men denne skal også være ok. Tror den finnes i flere farger https://www.blivakker.no/product/3078141?gclid=Cj0KCQiAraSPBhDuARIsAM3Js4rJSNCNQKtXmuTSYK_T33xwAshSL9WQl4cSHYJ8HrbbEO7M_Kh3EKsaAmslEALw_wcB

 Jeg fant denne testen hos TV2, som riktignok var med få produkter og få testpersoner, men der kom den du nevner sist av 4 testede produkter. Mens den jeg stort sett bruker (ref over) ble ikke omtalt i oppsummeringen. 😉 Så da må den ha kommet på tredje plass. 

Slik blir du enkelt kvitt etterveksten (tv2.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (1 minutt siden):

Det finnes mange ulike typer spray. Jeg har prøvd et par stykker, men kjøper som oftest denne. De har den på Vita også.

Magic Retouch Brown - L'Oréal Paris - KICKS

 Jeg fant denne testen hos TV2, som riktignok var med få produkter og få testpersoner, men der kom den du nevner sist av 4 testede produkter. Mens den jeg stort sett bruker (ref over) ble ikke omtalt i oppsummeringen. 😉 Så da må den ha kommet på tredje plass. 

Slik blir du enkelt kvitt etterveksten (tv2.no)

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det begynte midt i 40-åra. Utviklingen har gått sakte, så er ikke så veldig grå nå 10 år etterpå heller. Kan se det litt i tinningen på etterveksten . Har lyst hår, så da vises det ikke så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida skrev (58 minutter siden):

Hva heter sprayen og hvor får jeg kjøpt den ?

Jeg har funnet en Schwartskopf som jeg bruker i skillen og under foran.  Det er en blondering 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Dorthe skrev (50 minutter siden):

Jeg har funnet en Schwartskopf som jeg bruker i skillen og under foran.  Det er en blondering 😁

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt lyst hår, som har blitt mørkere de siste tiårene, men siden jeg stort sett har stripet det lyst, har ikke de grå hårene vært så synlige. Men i et skarpt sollys synes det egentlig ganske godt nå - jeg har vel lenge innbilt meg at det bare er det lyse håret mitt som stikker frem, men det er nok ikke det 😁

Jeg er 50 år. Må til frisøren snart, kan høre litt m henne hva hun synes jeg bør gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (5 timer siden):

Det finnes mange ulike typer spray. Jeg har prøvd et par stykker, men kjøper som oftest denne. De har den på Vita også.

Magic Retouch Brown - L'Oréal Paris - KICKS

 Jeg fant denne testen hos TV2, som riktignok var med få produkter og få testpersoner, men der kom den du nevner sist av 4 testede produkter. Mens den jeg stort sett bruker (ref over) ble ikke omtalt i oppsummeringen. 😉 Så da må den ha kommet på tredje plass. 

Slik blir du enkelt kvitt etterveksten (tv2.no)

Nå har jeg vært på Vita. Dette var jo helt genialt ! 😀 Jeg endte opp med annen type enn den du foreslo , fordi de ikke hadde fargen min i den typen, men ble veldig fornøyd. At jeg ikke har visst om dette før da. Jeg følger for lite med 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (12 timer siden):

Nå har jeg vært på Vita. Dette var jo helt genialt ! 😀 Jeg endte opp med annen type enn den du foreslo , fordi de ikke hadde fargen min i den typen, men ble veldig fornøyd. At jeg ikke har visst om dette før da. Jeg følger for lite med 😀

Ja, det er skikkelig smart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 26 år da de første grå hårene kom. Jeg syntes det var altfor tidlig så jeg har farget og stripet håret for å dekke og skjule. Jeg er nå over 40 og har gått fra mørkt til lyst hår da jeg føler det synes mindre i det lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...