Gå til innhold

Til Autister - Ser du på Anime (japanske tegneserier) ?


AnonymBruker

Til Autister - Liker du ANIME ?  

5 stemmer

  1. 1. Til Autister - Liker du ANIME ?

    • Ja, jeg er autist og liker/ser på Anime
      2
    • Ja, jeg er autist, men ser ikke på Anime
      3
    • Jeg er ikke autist
      0
    • Ja, jeg er autist, men ønsker ikke å svare, av uvisse årsaker ;)
      0


Anbefalte innlegg

Bare en meningsmåling.

Japanske tegneserier er veldig passende for folk som er fjortis mentalt sett, særlig gutter. Der holder en seg ikke til PK fjas, jo mindre PK jo bedre stort sett. Det høres kanskje dumt ut, hvorfor se tegneserier isteden for film-serier, men i tegneserier er en mye mer fri til å lage scenarier som er umulige å lage i virkelige filmer, som ansikter som tydelig viser følelser, isteden for subtile ting i virkeligheten som autister kan ha vansker for å tolke, er det alltid tydelig hva som skjer inne i karakterene bare ved å se på ansiktet dems f.eks. Ofte er det veldig mye bra musikk også de får laget for seriene. Dere som ikke har sett noe anime, men er autister, bør gi det et forsøk, egner seg for alle umodne mennesker. Pk folk og feminister får bare ta seg en bolle ;) 

Gjerne del dine favoritt animer også i tråden.

Anonymkode: fe1fe...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, det har jeg aldri prøvd.

Anonymkode: 09651...6d4

Nei det er også et problem, autister er vanedyr, men om du ikke utforsker kan det hende du lever et helt liv uten noe du hadde likt om du hadde gitt det et forsøk. Noe å tenke over 🧐

Anonymkode: fe1fe...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg liker ikke anime, jeg foretrekker romaner, men jeg vet om også om noen ikke-autister som liker det.

Anonymkode: 6e302...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...