Gå til innhold

Har du noen ganger brukt frukt og grønt når du har onanerte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det har ikke jeg, men har lest om noen som har gjort det. Poteter i rumpa feks! 😂

Anonymkode: e0809...172

Hvis du tenker på presten som skulle henge opp gardiner naken var det en ulykke.

Anonymkode: 35bcd...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis du tenker på presten som skulle henge opp gardiner naken var det en ulykke.

Anonymkode: 35bcd...50b

Ja, det var nok en like stor ulykke som han som, ifølge sin kone, pådro seg en kjønnssykdom på et skittent toalett da han var på guttetur i Thailand... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du tenker på presten som skulle henge opp gardiner naken var det en ulykke.

Anonymkode: 35bcd...50b

 

Lillemus skrev (2 timer siden):

Ja, det var nok en like stor ulykke som han som, ifølge sin kone, pådro seg en kjønnssykdom på et skittent toalett da han var på guttetur i Thailand... 😉

🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2
Lillemus skrev (På 21.1.2022 den 7.06):

Ja, det var nok en like stor ulykke som han som, ifølge sin kone, pådro seg en kjønnssykdom på et skittent toalett da han var på guttetur i Thailand... 😉

Han må ha verdens minst sjalu kone, som får dra på guttetur til Thailand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
AnonymBruker

Har hørt forskjellige historier om det… en brukte en banan så knakk den🙈

Anonymkode: b89c8...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Har selv prøvd å bruke en banan uten skall med kondom funket ganske fint hvis du liker en rolig onanering vaginalt. Prøvde litt fortere funket greit men brukte ikke en moden banan:) 

Anonymkode: b5ab6...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har selv prøvd å bruke en banan uten skall med kondom funket ganske fint hvis du liker en rolig onanering vaginalt. Prøvde litt fortere funket greit men brukte ikke en moden banan:) 

Anonymkode: b5ab6...293

En banan virker litt for mykt for meg selv om den ikke er moden, har derfor aldri prøvd banan. Men har prøvd en stor og kraftig gulrot en gang. Men fant ut at det beste var å kjøpe meg en dildo. Som sagt så gjort. 

Anonymkode: 007d1...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

gulrot

Det skjønnet jeg veldig godt, nå gjorde jeg det før jeg i det hele tatt var seksuell med det motsatte kjønn. Dildo funker sikkert fint det. Hvordan funket gulrot? Var ikke det veldig hardt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
l.m.a.s.a skrev (20 timer siden):

Det skjønnet jeg veldig godt, nå gjorde jeg det før jeg i det hele tatt var seksuell med det motsatte kjønn. Dildo funker sikkert fint det. Hvordan funket gulrot? Var ikke det veldig hardt?

Hardt må det være ;)

Anonymkode: 007d1...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...