AnonymBruker 194 786 14 333 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk. Anonymkode: 24d93...c6e 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Glitter 10 061 2 638 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ja. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Nicklusheletida 8 272 3 019 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk. Anonymkode: 24d93...c6e Ikke alltid. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dorthe 48 714 242 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Stort sett gjør jeg det. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
lyseblå 567 157 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ja. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Hurja 527 239 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Ja, det mener jeg er en selvfølge. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 194 786 14 333 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk. Anonymkode: 24d93...c6e Hvordan fungerer det i praksis? At du ikke ser hva de du har blokkert poster i en tråd? Anonymkode: de689...d96 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
AnonymBruker 194 786 14 333 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvordan fungerer det i praksis? At du ikke ser hva de du har blokkert poster i en tråd? Anonymkode: de689...d96 Nei, det hopper frem en og annen tråd fra de to jeg har blokkert. Når jeg leser i en tråd de har kommentert i, så er svaret skjult, dvs jeg må klikke på svaret for å lese det, hvilket jeg jo ikke er interessert i. Jeg gjorde dette fordi en av dem poster så mye likt, og så mye. Og den andre likte jeg ikke. Ikke verre enn det. Det ble bestandig krangel med nr 2 når jeg diskuterte med den. Anonymkode: 24d93...c6e 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Lillemus 78 612 4 287 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjør det, på dette forumet. Noen få brukere har jeg dog blokkert. 2stk. Anonymkode: 24d93...c6e Kommer helt an på hvor lang tråden er. Noen ganger klarer jeg å følge med fra starten av, andre ganger kan jeg oppdage en tråd fra side 3 og da er det ikke alltid jeg gidder lese alle innleggene før jeg ev. svarer nei. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kayia 7 075 2 483 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Lillemus skrev (12 minutter siden): Kommer helt an på hvor lang tråden er. Noen ganger klarer jeg å følge med fra starten av, andre ganger kan jeg oppdage en tråd fra side 3 og da er det ikke alltid jeg gidder lese alle innleggene før jeg ev. svarer nei. Sånn er det for meg også. Når jeg først har postet noe pleier jeg å skrolle meg bakover, og innimellom ser jeg at andre har sagt omtrent det samme på en annen eller også bedre måte 😃 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
morsan 55 319 1 148 Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Som oftest leser jeg gjennom, ja. Bruker ofte multisitering underveis for å samle opp ting jeg vil kommentere, om det ikke blir for mye/spredt. (Visste forresten ikke det gikk an å blokkere…) 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
påskelilje 8 552 3 453 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Ja, som regel leser jeg gjennom alt før jeg kommenterer. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
tonie 12 361 377 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg gjør det hvis tråden er kort, ellers ikke. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
frosken 38 099 3 383 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg leser ikke alltid gjennom hele tråden, som flere andre sier, så avhenger det av hvor lang den er. Kan godt hende jeg forholder meg til hovedinnlegget alene. 0 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.