Gå til innhold

Noen som har fått fjernet hekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ca 50 m hekk av en sort jeg ikke aner hva heter. Den var allerede her da vi flyttet hit vi bor nå for noen år siden. Hver jæ... høst må jeg skjære den ned fordi den vokser så grassalt hver sommer, både i høyde og bredde, mest bredde. Er sikker på at den hadde kunnet overtatt hele tomta i løpet av et par år hvis ikke jeg hadde kuttet, så voksevillig som den er.. Har vært drittlei lenge, og har lenge tenkt på å få den gravd opp og fjernet. Nå har jeg endelig økonomisk mulighet til å få det gjort, et det noen som har gjort noe lignende og vet hva det ca vil koste? 

Anonymkode: 4de46...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi har ca 50 m hekk av en sort jeg ikke aner hva heter. Den var allerede her da vi flyttet hit vi bor nå for noen år siden. Hver jæ... høst må jeg skjære den ned fordi den vokser så grassalt hver sommer, både i høyde og bredde, mest bredde. Er sikker på at den hadde kunnet overtatt hele tomta i løpet av et par år hvis ikke jeg hadde kuttet, så voksevillig som den er.. Har vært drittlei lenge, og har lenge tenkt på å få den gravd opp og fjernet. Nå har jeg endelig økonomisk mulighet til å få det gjort, et det noen som har gjort noe lignende og vet hva det ca vil koste? 

Anonymkode: 4de46...153

Det enkleste er nok å ta motorsag og sage ned helt til rota, og fjerne alle greiner først. Så må det jo graving til, og det spørs jo akkurat hvor dype røttene er, hvor forgreinet de er og så videre, for hvor mye arbeid det er. Vi gjorde det for mange år siden, da naboen skulle bygge en mur i stedet for å ha hekk. har ikke idé hvor mye arbeid det var, det var nok mannen min som gjorde det 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...