Gå til innhold

Hvorfor går damer med stringtruser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg skjønner at menn synes det er både feminint og sexy, men det er på unge og spretne rumper altså . 

Mine døtre bruker det og jeg brukte det selv da jeg var yngre. Nå er det ytterst sjelden, kun hvis antrekket krever det. Det er jo ikke behagelig. 

Det finnes truser som ikke er sloggi, men likevel er behagelige. Jeg missliker nysgjerrige truser slik at man må gå å grave ut trusa hele tiden.  Det er nemlig IKKE feminint :)

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savannah skrev (2 timer siden):

Ingenting er galt med det😁.  For all del du kan gjerne sy truser til hele familien og ja hele Trøndelag for min del😆.  Jeg har bare egentllig ikke lyst til å kle av meg foran en mann og ta av meg rosa Harry Potter truse, og så har han kanskje oransje bunn med svarte kaniner kjørende snøscootere🤪.  Dette appellerer ikke til min skapertrang.

Da skal jeg heller lage kreative klær og morsomme lappetepper😍.  Men, for all del sy i vei det du trives med.

Jeg hadde syntes det var kjempegøy om han hadde hatt på seg bokser med rosa traktorer første gang vi gikk til sengs! Men jeg hadde nok ikke trukket i Harry Potter-trusa da, da hadde jeg gått for en som er ganske lekker, selve fintrusa faktisk, den er sort med lilla roser. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som går i de superkorte skjørtene skjønner jeg de går i sting så ikke trusen skal synes på nederste del av rumpeballene...  jeg har sett både og jeg truser som synes for skjørtet er for kort og nedre del av rumpeballene ved bruk enten av g under eller truseløs evt...  men stygt som juling med så korte skjørt da... Sett mye rart i byen ja... 

 

Forstår meg ikke på kortere skjørt enn de på min kone ikke noe fint med kortere enn hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Glitter skrev (På 1.3.2022 den 17.54):

Bruker stringtruser for det meste jeg. Går mye i treningstights istedetfor joggebukser og det ser ikke så bra ut med vanlige truser.

Men bruker jo ikke sånne g-strenger da. Det tror jeg de fleste har sluttet med. 

Hva er  forskjellen på stringtruser og g-streng ? Trodde der var det samme bare litt forskjellig navn/merke evt?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (På 2.3.2022 den 10.43):

🤣 Jeg glemte å nevne stjernetrusa, revetrusa, Harry Potter-trusa og ikke å forglemme Pokemontrusa! Sistnevnte er mannen litt oppgitt over, det skal være sagt. ;) 

Jeg backer deg på pokemontrusa! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte string i min ungdom. Så gikk jeg over til hipster, nå er det lett blanding av sømløse, hipster, hig-waiste, bokser. Bruker det antrekket krever, men målet er alltid mest mulig behagelig.

Før betydde kanskje undertøyet mitt littegranne i samlivet, men jeg sover for det meste uten undertøy. Vi har vært sammen evighet og såpass trygge at han hadde sagt i fra om han savnet stringtrusene mine 😄

Med normal hygiene, er det så uhygienisk med string og nakensoving? Ville vi ikke fått UVI og alskens om stringen var uhygienisk? Jeg bare spør jeg, for jeg har ikke fundert så veldig på dette her, før jeg ramlet innom denne tråden.

 

Jeg visste om at Sloggi har hele spekteret av undertøy da, men jeg sier også Sloggi når jeg skal få frem at jeg mener svære truser. Har Sloggi selv i skuffen, men ikke maxi. Kanskje maxi er fantastisk å gå med? Ingen som har gitt det til meg jul enda. 😆

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shira! skrev (2 timer siden):

Før betydde kanskje undertøyet mitt littegranne i samlivet, men jeg sover for det meste uten undertøy. Vi har vært sammen evighet og såpass trygge at han hadde sagt i fra om han savnet stringtrusene mine 😄

Min kjære har forlengst fått beskjed om at dersom undertøyet mutt ikke er bra nok så kan han gjerne kjøpe noe fint til meg. ;) Har ikke fått noe så langt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bruker ofte string, mye mer komf å gå med en både truse og boxer. Hater at d gnikker og gnager. Er selv mann i 40 årene. Å trenge i tights og boxer funker bare ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (På 1.3.2022 den 20.26):

Du mener stringtruser mer mer uhygieniske enn vanlige truser? Uavhengig av alle andre faktorer, som kroppsstørrelse og funksjoner? Hvordan begrunner du dét?

Som Ekstra sier handler nok preferansen om at man ikke ønsker synlig kanter på utsiden av bukse/skjørt, evt at det er en vane og noe man liker bedre å ha på enn alternativene. Selv bruker jeg fremdeles string innimellom og er neppe alene om det, utvalget i undertøysbutikker tatt i betraktning. 

Jeg begrunner det med at det ikke dekker rumpesprekken. Og at sytingen der ut som ‘buttfloss’ dvs den presser mot analen. Det er mer grisete å sitte med g streng i sofaen enn en vanlig truse. Dessuten er det stygt.

Anonymkode: 87ac8...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg begrunner det med at det ikke dekker rumpesprekken. Og at sytingen der ut som ‘buttfloss’ dvs den presser mot analen. Det er mer grisete å sitte med g streng i sofaen enn en vanlig truse. Dessuten er det stygt.

Anonymkode: 87ac8...b55

Det er stygt med vanlig truse som kantene kan ses gjennom buksa. 

Anonymkode: 6de09...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (På 1.3.2022 den 17.54):

Bruker stringtruser for det meste jeg. Går mye i treningstights istedetfor joggebukser og det ser ikke så bra ut med vanlige truser.

Men bruker jo ikke sånne g-strenger da. Det tror jeg de fleste har sluttet med. 

Går du i treningstights til vanlig fordi du føler deg såå fin og hot i det? 

Anonymkode: 8f145...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Går du i treningstights til vanlig fordi du føler deg såå fin og hot i det? 

Anonymkode: 8f145...120

Nei. Jeg går i det fordi jeg liker det. Det er behagelig og det ser ikke slaskete ut å gå på butikken/innom kjøpesenter med det på enn en joggebukse med knær. Det ser finere ut. 

Jeg er ikke ut av disse sminkejentene med tights som former rumpa som du nå prøvde å ta meg på. ;)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg begrunner det med at det ikke dekker rumpesprekken. Og at sytingen der ut som ‘buttfloss’ dvs den presser mot analen. Det er mer grisete å sitte med g streng i sofaen enn en vanlig truse. Dessuten er det stygt.

Anonymkode: 87ac8...b55

Du store all verden, men det er fint at du slipper å bruke stringtruser da, når det påvirker hygienen din så mye. For meg er dette ikke et problem, og jeg kommer til å fortsette å bruke mine så lenge rumpa er fast og fin. 

Utsagnet «at sytingen der ut som ‘buttfloss’ dvs den presser mot analen» greier jeg forøvrig ikke å dekode, skjønner ikke hva du prøver å si, men antar du snakker ut fra noe du har dårlig erfaring med her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Går du i treningstights til vanlig fordi du føler deg såå fin og hot i det? 

Anonymkode: 8f145...120

Det er da bedre å gå med tights enn joggebukse. Det er kjempe stygt og passer ingen. 

Anonymkode: 6de09...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (2 timer siden):

Du store all verden, men det er fint at du slipper å bruke stringtruser da, når det påvirker hygienen din så mye. For meg er dette ikke et problem, og jeg kommer til å fortsette å bruke mine så lenge rumpa er fast og fin. 

Utsagnet «at sytingen der ut som ‘buttfloss’ dvs den presser mot analen» greier jeg forøvrig ikke å dekode, skjønner ikke hva du prøver å si, men antar du snakker ut fra noe du har dårlig erfaring med her. 

Stringen ser ut som buttfloss skulle det stå. Telefontastatur serru.

Anonymkode: 87ac8...b55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 timer siden):

Nei. Jeg går i det fordi jeg liker det. Det er behagelig og det ser ikke slaskete ut å gå på butikken/innom kjøpesenter

Er ikke akkurat handleklær.

Anonymkode: 4d718...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er ikke akkurat handleklær.

Anonymkode: 4d718...3cc

Jeg lever fint med å gå innom kjøpesenter hvis jeg trenger en ting uten å pynte meg opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk har virkelig SMÅ problemer når stringtruser et problem. 

Anonymkode: 6de09...d9e

Enda mer fascinerende når ANDRES stringtruser blir ens store problem. Jeg greier ikke la være å tenke at de som er mest opphisset i slike tråder er de som har minst erfaring med dem ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (6 minutter siden):

Enda mer fascinerende når ANDRES stringtruser blir ens store problem. Jeg greier ikke la være å tenke at de som er mest opphisset i slike tråder er de som har minst erfaring med dem ;) 

Jeg tror ikke den tråden er seriøs, eller var ment som det. 

Anonymkode: 6de09...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...