Gå til innhold

Kløe som kommer innimellom, og gir seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tok celleprøve og ultralyd for under ett år siden. Har hatt kløe de siste månedene som kommer og går. Har legetime om 2 dager men jeg hadde ingen kløe i dag og I går. 

Jeg tror at kløen kommer av trange bukser. Det virker også som om det er litt psykisk. Jeg kjenner veldig etter og da kan man jo alltid kjenne litt kløe her og der på kroppen. 

Tenker på å se dette litt ann videre før jeg går til lege med det. Er det lov å avbestille to dager før / eller er det dumt? Ville du sett det litt ann utifra hvordan jeg beskriver jeg har det ? 

Anonymkode: adb48...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde kun litt kløe søndag ettermiddag forrige uke. Resten av uken var uten kløe. Føler at jeg derfor kan se det litt snn. 

Anonymkode: adb48...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke om dette for en uke eller to siden også? Da fikk du råd om å bruke videre bukser, når det tydeligvis klør når du bruker trange. Høres lurt ut med en legetime om kløen vedvarer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (29 minutter siden):

Skrev du ikke om dette for en uke eller to siden også? Da fikk du råd om å bruke videre bukser, når det tydeligvis klør når du bruker trange. Høres lurt ut med en legetime om kløen vedvarer uansett.

Jeg brukte videre bukser og kløen var derfor borte alle dagene. Den kom tilbake søndagen etter at jeg tok sjansen med å ta på en stram bukse ved trening. Tok den av rett etterpå og ble fort bedre igjen. Jeg har vært helt bra etter det. Nå går jeg kun med løse bukser. 

Jeg vet at jeg gjennom vinteren har gått med ekstremt mye og trange klær. Har gått med tykk treningstights under bukser som ekstra lag. Etter at jeg sluttet med dette et jeg mye bedre.  Plagene kommer meget sjelden nå. Og jeg er stort sett helt bra. Kun ved bruk av trange bukser så kan der komme tilbake. 

Jeg tror neppe det er noe annet enn noe helt uskyldig. Er undersøkt på kryss og tvers med ultralyd i høst der nede. Pluss tatt celleprøve. Derfor vurderer jeg å utsette. 

Kløen varer kun kort tid og er ikke særlig plagsom. Det er derfor jeg lurer på om det er mer psykisk enn et symptom for å si det sånn. Alle klør jo iblant på deler av kroppen sin  daglig. Jeg har begynt å reagere og kjenne etter bare ved litt kløe på hud diverse steder og. Det er jo naturlig kløe. Mulig jeg er overfølsom. 

Anonymkode: adb48...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg brukte videre bukser og kløen var derfor borte alle dagene. Den kom tilbake søndagen etter at jeg tok sjansen med å ta på en stram bukse ved trening. Tok den av rett etterpå og ble fort bedre igjen. Jeg har vært helt bra etter det. Nå går jeg kun med løse bukser. 

Jeg vet at jeg gjennom vinteren har gått med ekstremt mye og trange klær. Har gått med tykk treningstights under bukser som ekstra lag. Etter at jeg sluttet med dette et jeg mye bedre.  Plagene kommer meget sjelden nå. Og jeg er stort sett helt bra. Kun ved bruk av trange bukser så kan der komme tilbake. 

Jeg tror neppe det er noe annet enn noe helt uskyldig. Er undersøkt på kryss og tvers med ultralyd i høst der nede. Pluss tatt celleprøve. Derfor vurderer jeg å utsette. 

Kløen varer kun kort tid og er ikke særlig plagsom. Det er derfor jeg lurer på om det er mer psykisk enn et symptom for å si det sånn. Alle klør jo iblant på deler av kroppen sin  daglig. Jeg har begynt å reagere og kjenne etter bare ved litt kløe på hud diverse steder og. Det er jo naturlig kløe. Mulig jeg er overfølsom. 

Anonymkode: adb48...af7

Jeg skjønner ikke at du problematiserer dette når løsningen ligger så oppe i dagen. Det synes tydelig du reagerer på trange og/eller syntetiske klær. Det trenger ikke være noe sykdomstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...