Gå til innhold

God påske ! 😀


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Håper dere alle koser dere i påska. 

Sambo og jeg dro til fjells på lørdag, to av ungdommene kom i går og 3 av ungdommene (inkl svigersønn) kommer i kveld. 

Det har vært skitur hver dag og nå har jeg startet på påskens første vinglass. ( Afterski ) Følte at hodet også trengte litt ferie. Ikke bare kroppen. 

Nå slapper gamlemor av. Håper dere også har det fint, enten det er fjellpåske, bypåske, hjemmepåske eller hvor dere nå måtte være . 

God påske ! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Håper dere alle koser dere i påska. 

Sambo og jeg dro til fjells på lørdag, to av ungdommene kom i går og 3 av ungdommene (inkl svigersønn) kommer i kveld. 

Det har vært skitur hver dag og nå har jeg startet på påskens første vinglass. ( Afterski ) Følte at hodet også trengte litt ferie. Ikke bare kroppen. 

Nå slapper gamlemor av. Håper dere også har det fint, enten det er fjellpåske, bypåske, hjemmepåske eller hvor dere nå måtte være . 

God påske ! 😀

Så hyggelig da, kos dere videre! Her skjer det ingenting, litt tung dag. 

God påske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bobler i kjøleskapet som jeg snart skal kose meg med hos naboen. Det blir bra👍

Riktig god påske til deg også🐥🌞🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Her har jeg og samboeren min bypåske. Det er litt rart å ha første påsken uten noen andre familiemedlemmer, men sånn blir det jo når man bor spredt :) Har lammestek i ovnen og bakt en sjokoladekake til senere i kveld. Ellers har vi ingen planer. Vi er virkelig ikke skimennesker så kanskje vå går oss en tur eller noe i løpet av påsken.

God påske ❤️🐥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 timer siden):

Håper dere alle koser dere i påska. 

Sambo og jeg dro til fjells på lørdag, to av ungdommene kom i går og 3 av ungdommene (inkl svigersønn) kommer i kveld. 

Det har vært skitur hver dag og nå har jeg startet på påskens første vinglass. ( Afterski ) Følte at hodet også trengte litt ferie. Ikke bare kroppen. 

Nå slapper gamlemor av. Håper dere også har det fint, enten det er fjellpåske, bypåske, hjemmepåske eller hvor dere nå måtte være . 

God påske ! 😀

Her er det også idyll på fjellet med de store/voksne barna. Nysnø i morges, sol og helt ok skiføre gjør det ikke verre. Liten afterski på terrassen før deilig middag med litt vin. Dette hørtes vel etterhvert litt vel fullverdig ut 🙈😅

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (3 timer siden):

Håper dere alle koser dere i påska. 

Sambo og jeg dro til fjells på lørdag, to av ungdommene kom i går og 3 av ungdommene (inkl svigersønn) kommer i kveld. 

Det har vært skitur hver dag og nå har jeg startet på påskens første vinglass. ( Afterski ) Følte at hodet også trengte litt ferie. Ikke bare kroppen. 

Nå slapper gamlemor av. Håper dere også har det fint, enten det er fjellpåske, bypåske, hjemmepåske eller hvor dere nå måtte være . 

God påske ! 😀

Vi koser oss glugg fordervet! 😂 Hytteliv her også, bare oss to gamliser så vi suller med skiturer hver dag, ikke langt eller fort og vi ler like godt hver gang vi skal ned en bakke for vi har blitt så pinglete, men ingen fall så langt. 

Ellers går det i strikketøy, krimbøker, ukeblader, godis, radio, solvegg og masse mat. Og sånt som man gjerne gjør litt ekstra mer av når man har fri og i tillegg har hytta helt for seg selv. 😉 Har hatt vindstille med knallsol fra skyfri himmel i flere dager og mer snø enn vi har sett her siden vi kjøpte tomta for over 13 år siden! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Og sånt som man gjerne gjør litt ekstra mer av når man har fri og i tillegg har hytta helt for seg selv. 😉

Så du har en god knullepåske?

Anonymkode: a4411...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (2 timer siden):

Her er det også idyll på fjellet med de store/voksne barna. Nysnø i morges, sol og helt ok skiføre gjør det ikke verre. Liten afterski på terrassen før deilig middag med litt vin. Dette hørtes vel etterhvert litt vel fullverdig ut 🙈😅

Ja, det er fullverdig liv 😀❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (15 timer siden):

Vi koser oss glugg fordervet! 😂 Hytteliv her også, bare oss to gamliser så vi suller med skiturer hver dag, ikke langt eller fort og vi ler like godt hver gang vi skal ned en bakke for vi har blitt så pinglete, men ingen fall så langt. 

Ellers går det i strikketøy, krimbøker, ukeblader, godis, radio, solvegg og masse mat. Og sånt som man gjerne gjør litt ekstra mer av når man har fri og i tillegg har hytta helt for seg selv. 😉 Har hatt vindstille med knallsol fra skyfri himmel i flere dager og mer snø enn vi har sett her siden vi kjøpte tomta for over 13 år siden! 😳

Hvilke ukeblader? 😏

Endret av hipohopp2022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeanonymnok
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Begynner å bli gammel jeg vet du. 😉

Allers, Hjemmet og Norsk ukeblad var faktisk noen av mine favorittblader i ungdomsårene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (2 minutter siden):

Allers, Hjemmet og Norsk ukeblad var faktisk noen av mine favorittblader i ungdomsårene. :) 

Pga de historiene fra ‘’virkeligheten’’? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Pga de historiene fra ‘’virkeligheten’’? 

Det meste egentlig. Men historiene fra virkeligheten, helsespaltene og novellene var absolutt favorittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Det meste egentlig. Men historiene fra virkeligheten, helsespaltene og novellene var absolutt favorittene.

Jo jeg ser den. Lest de jeg også, altså de historiene. Men tror du de er sanne da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
hipohopp2022 skrev (Akkurat nå):

Jo jeg ser den. Lest de jeg også, altså de historiene. Men tror du de er sanne da? 

Nei det vet jeg ikke. Har ikke lest de på mange år så jeg har ikke gjort meg opp en «voksen» mening. Skal ikke se bort ifra at det er basert på sann historie og dermed pyntet litt på innholdet for å holde på leserens interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (2 minutter siden):

Jo jeg ser den. Lest de jeg også, altså de historiene. Men tror du de er sanne da? 

Noen av dem er nok litt sanne, men det er nok mye oppdiktet ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Noen av dem er nok litt sanne, men det er nok mye oppdiktet ja. 

Det blir sånn som som kg og alle trolletrådene der, de ligner litt på historiene fra hjemmet 😏😁🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...