Gå til innhold

God påske ! 😀


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Er veldig interessert i fugler så vi har 2 kasser på hytta og 4 hjemme, skal henge opp en til hjemme i løpet av helgen. 😊

Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? Så koselig da🥰 Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse mat🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? Så koselig da🥰 Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse mat🥰

I fugler generelt, som å mate dem, se på deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (6 minutter siden):

I fugler generelt, som å mate dem, se på deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. 

Er de så tamme at du kan mate dem fra hånden?? Så kjekk hobby med fotografering🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Jeg legger plastikk på bordet før jeg begynner så det blir ikke mye søl nei. 
Jeg har ikke planter ute som er plantet om så det kan jeg ikke svare på. Det som jeg har plantet rett i bakken trenger ikke plantes om (tror jeg). 
Klart det må vannes ute også dersom de ikke får nok vann av regnet. 
Lecakulene sørger for drenering. Jeg har jord med lecaculer så de er overalt i potten. Har hatt lecaculer i bunnen i utepotter tidligere men om det er riktig vet jeg ikke. 

Men man kan vel ikke gjøre det samme med uteplaneter? Mener du slike brune små kuler? Tenkte og ha noen planter ute som klarer seg selv og som ikke må vannes for det glemmer jeg nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022 skrev (2 timer siden):

Er de så tamme at du kan mate dem fra hånden?? Så kjekk hobby med fotografering🙂

Neida, på ingen måte, det er ville fugler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hipohopp2022
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Neida, på ingen måte, det er ville fugler. 

Hehe ok. Men jeg vet om noen som har de samme fuglene på besøk og som har fått dem tamme. Disse grå med litt blå og lille farge i nakken. Husker ikke hva de heter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske til Niclus og alle sammen! Vi har en av de beste påskeferiene vi har hatt, tror jeg ❤ Det pleier å bli en del relasjpnsmessige utfordringer når vi er mange sammen trangt, men i år har det gått veldig fint! Vi har 3 ulike bygninger å fordele oss på, her på Vestlandsstedet vårt, så til og med med besøk av en ekstra familie, har det gått over all forventning.

Vi har hatt nydelige dager, med litt fysisk gårdsarbeid før gjestene kom, deretter tur på fjellet med snøscooter og nydelig vær, drømmedag i slalåmbakken,  god mat, vin og skravling, brettspill og latter. Dype samtaler og kos på ryggen sammen med de voksne "barna" setter jeg veldig pris på. Det jeg ikke har fått gjort ferdig, er den himla strikkegenseren til mannen! SÅ mange tråder å feste.... Han skulle jo bruke den i påska.... 😮

Gjestene drar hjem i dag og vi i morgen. Håper vi får nytt sola i dag også ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...