hipohopp2022  1âŻ310 214 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Lillemus skrev (Akkurat nĂ„): Er veldig interessert i fugler sĂ„ vi har 2 kasser pĂ„ hytta og 4 hjemme, skal henge opp en til hjemme i lĂžpet av helgen. đ Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? SĂ„ koselig dađ„° Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse matđ„° 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
Lillemus  78âŻ612 4âŻ287 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april hipohopp2022 skrev (1 minutt siden): Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? SĂ„ koselig dađ„° Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse matđ„° I fugler generelt, som Ă„ mate dem, se pĂ„ deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
hipohopp2022  1âŻ310 214 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Lillemus skrev (6 minutter siden): I fugler generelt, som Ă„ mate dem, se pĂ„ deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. Er de sĂ„ tamme at du kan mate dem fra hĂ„nden?? SĂ„ kjekk hobby med fotograferingđ 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
hipohopp2022  1âŻ310 214 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Ikkeanonymnok skrev (1 time siden): Jeg legger plastikk pĂ„ bordet fĂžr jeg begynner sĂ„ det blir ikke mye sĂžl nei. Jeg har ikke planter ute som er plantet om sĂ„ det kan jeg ikke svare pĂ„. Det som jeg har plantet rett i bakken trenger ikke plantes om (tror jeg). Klart det mĂ„ vannes ute ogsĂ„ dersom de ikke fĂ„r nok vann av regnet. Lecakulene sĂžrger for drenering. Jeg har jord med lecaculer sĂ„ de er overalt i potten. Har hatt lecaculer i bunnen i utepotter tidligere men om det er riktig vet jeg ikke. Men man kan vel ikke gjĂžre det samme med uteplaneter? Mener du slike brune smĂ„ kuler? Tenkte og ha noen planter ute som klarer seg selv og som ikke mĂ„ vannes for det glemmer jeg nok. 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
Lillemus  78âŻ612 4âŻ287 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april hipohopp2022 skrev (2 timer siden): Er de sĂ„ tamme at du kan mate dem fra hĂ„nden?? SĂ„ kjekk hobby med fotograferingđ Neida, pĂ„ ingen mĂ„te, det er ville fugler. 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
hipohopp2022  1âŻ310 214 Skrevet 15. april Del Skrevet 15. april Lillemus skrev (18 minutter siden): Neida, pĂ„ ingen mĂ„te, det er ville fugler. Hehe ok. Men jeg vet om noen som har de samme fuglene pĂ„ besĂžk og som har fĂ„tt dem tamme. Disse grĂ„ med litt blĂ„ og lille farge i nakken. Husker ikke hva de heter. 0 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
pĂ„skelilje  8âŻ553 3âŻ455 Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april God pĂ„ske til Niclus og alle sammen! Vi har en av de beste pĂ„skeferiene vi har hatt, tror jeg †Det pleier Ă„ bli en del relasjpnsmessige utfordringer nĂ„r vi er mange sammen trangt, men i Ă„r har det gĂ„tt veldig fint! Vi har 3 ulike bygninger Ă„ fordele oss pĂ„, her pĂ„ Vestlandsstedet vĂ„rt, sĂ„ til og med med besĂžk av en ekstra familie, har det gĂ„tt over all forventning. Vi har hatt nydelige dager, med litt fysisk gĂ„rdsarbeid fĂžr gjestene kom, deretter tur pĂ„ fjellet med snĂžscooter og nydelig vĂŠr, drĂžmmedag i slalĂ„mbakken, god mat, vin og skravling, brettspill og latter. Dype samtaler og kos pĂ„ ryggen sammen med de voksne "barna" setter jeg veldig pris pĂ„. Det jeg ikke har fĂ„tt gjort ferdig, er den himla strikkegenseren til mannen! SĂ mange trĂ„der Ă„ feste.... Han skulle jo bruke den i pĂ„ska.... đź Gjestene drar hjem i dag og vi i morgen. HĂ„per vi fĂ„r nytt sola i dag ogsĂ„ âïž 1 Siter Lenke til innlegg Del pĂ„ andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.