GĂ„ til innhold

God pĂ„ske ! 😀

Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

hipohopp2022
Lillemus skrev (Akkurat nÄ):

Er veldig interessert i fugler sĂ„ vi har 2 kasser pĂ„ hytta og 4 hjemme, skal henge opp en til hjemme i lĂžpet av helgen. 😊

Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? SĂ„ koselig dađŸ„° Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse matđŸ„°

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne trÄden

• hipohopp2022

18

• Lillemus

11

• Ikkeanonymnok

10

• Nicklusheletida

2

Mest aktive i denne trÄden

PopulĂŠre innlegg

Her er det ogsÄ idyll pÄ fjellet med de store/voksne barna. NysnÞ i morges, sol og helt ok skifÞre gjÞr det ikke verre. Liten afterski pÄ terrassen fÞr deilig middag med litt vin. Dette hÞrtes vel ett

HÄper dere alle koser dere i pÄska.  Sambo og jeg dro til fjells pÄ lÞrdag, to av ungdommene kom i gÄr og 3 av ungdommene (inkl svigersÞnn) kommer i kveld.  Det har vÊrt skitur hver dag og n

SÄ hyggelig da, kos dere videre! Her skjer det ingenting, litt tung dag.  God pÄske  

Lillemus
hipohopp2022 skrev (1 minutt siden):

Interessert i rasene/ eller hvordan de er? Eller lydene? SĂ„ koselig dađŸ„° Da er fuglene hos deg heldige, med alltid masse matđŸ„°

I fugler generelt, som Ä mate dem, se pÄ deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. 

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
hipohopp2022
Lillemus skrev (6 minutter siden):

I fugler generelt, som Ä mate dem, se pÄ deg, fotografere, ha fuglekasser osv. En hobby rett og slett. 

Er de sĂ„ tamme at du kan mate dem fra hĂ„nden?? SĂ„ kjekk hobby med fotografering🙂

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
hipohopp2022
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Jeg legger plastikk pÄ bordet fÞr jeg begynner sÄ det blir ikke mye sÞl nei. 
Jeg har ikke planter ute som er plantet om sÄ det kan jeg ikke svare pÄ. Det som jeg har plantet rett i bakken trenger ikke plantes om (tror jeg). 
Klart det mÄ vannes ute ogsÄ dersom de ikke fÄr nok vann av regnet. 
Lecakulene sÞrger for drenering. Jeg har jord med lecaculer sÄ de er overalt i potten. Har hatt lecaculer i bunnen i utepotter tidligere men om det er riktig vet jeg ikke. 

Men man kan vel ikke gjÞre det samme med uteplaneter? Mener du slike brune smÄ kuler? Tenkte og ha noen planter ute som klarer seg selv og som ikke mÄ vannes for det glemmer jeg nok. 

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Lillemus
hipohopp2022 skrev (2 timer siden):

Er de sĂ„ tamme at du kan mate dem fra hĂ„nden?? SĂ„ kjekk hobby med fotografering🙂

Neida, pÄ ingen mÄte, det er ville fugler. 

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
hipohopp2022
Lillemus skrev (18 minutter siden):

Neida, pÄ ingen mÄte, det er ville fugler. 

Hehe ok. Men jeg vet om noen som har de samme fuglene pÄ besÞk og som har fÄtt dem tamme. Disse grÄ med litt blÄ og lille farge i nakken. Husker ikke hva de heter. 

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Annonse

pÄskelilje

God pĂ„ske til Niclus og alle sammen! Vi har en av de beste pĂ„skeferiene vi har hatt, tror jeg ❀ Det pleier Ă„ bli en del relasjpnsmessige utfordringer nĂ„r vi er mange sammen trangt, men i Ă„r har det gĂ„tt veldig fint! Vi har 3 ulike bygninger Ă„ fordele oss pĂ„, her pĂ„ Vestlandsstedet vĂ„rt, sĂ„ til og med med besĂžk av en ekstra familie, har det gĂ„tt over all forventning.

Vi har hatt nydelige dager, med litt fysisk gĂ„rdsarbeid fĂžr gjestene kom, deretter tur pĂ„ fjellet med snĂžscooter og nydelig vĂŠr, drĂžmmedag i slalĂ„mbakken,  god mat, vin og skravling, brettspill og latter. Dype samtaler og kos pĂ„ ryggen sammen med de voksne "barna" setter jeg veldig pris pĂ„. Det jeg ikke har fĂ„tt gjort ferdig, er den himla strikkegenseren til mannen! SÅ mange trĂ„der Ă„ feste.... Han skulle jo bruke den i pĂ„ska.... 😼

Gjestene drar hjem i dag og vi i morgen. HĂ„per vi fĂ„r nytt sola i dag ogsĂ„ ☀

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...