Gå til innhold

Nytt underforum ønskes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er poenget? Andre underforum som Autisme blir knapt brukt. Du kan sikkert trolle på Åpent hvis du føler bertil til det.

Anonymkode: 708d3...728

Poenget er og få en god latter i løpet av dagen, eller er smil. For mange styrker dette den ellers tunge hverdagen. En god latter forlenger med livet. 

Anonymkode: ccaaa...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei langt derifra. Det vil ikke de dønn alvorlige og alltid seriøse fruene uten humor tillate at noen gjør på Åpent. Da blir det bare himling med øynene og man får klar beskjed om at man er barnslig og må kutte ut tøvet. Derfor trengs det et underforum for å ikke traumatisere øvrige brukere. 

Anonymkode: a8c4a...774

? Har du en ? Eller to ?? 😁 

Anonymkode: ccaaa...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Poenget er og få en god latter i løpet av dagen, eller er smil. For mange styrker dette den ellers tunge hverdagen. En god latter forlenger med livet. 

Anonymkode: ccaaa...d47

Enig med deg. Sånn ser jeg også på det. Mange trenger det i en kanskje ellers traurig hverdag. 

Anonymkode: a8c4a...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

? Har du en ? Eller to ?? 😁 

Anonymkode: ccaaa...d47

??

Anonymkode: a8c4a...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

???

Anonymkode: ccaaa...d47

????

Vi har definitivt tullet sammen før ja 😂 Vi kommer til å få mye moro på det nye forumet hvis det blir opprettet. 

Anonymkode: a8c4a...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

????

Vi har definitivt tullet sammen før ja 😂 Vi kommer til å få mye moro på det nye forumet hvis det blir opprettet. 

Anonymkode: a8c4a...774

😂 Det hadde vært mye mer lystbetont da. Det trengs her inne!!???!!! 

Anonymkode: ccaaa...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂 Det hadde vært mye mer lystbetont da. Det trengs her inne!!???!!! 

Anonymkode: ccaaa...d47

Jepp! 

Anonymkode: a8c4a...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Admin skrev (På 11.5.2022 den 11.32):

Det kan vurderes, evt forslag til hva underforumet burde kalles?

Tusen takk for at du opprettet et slikt forum og fant et bra navn ut av forslagene som kom inn! 😃 Men kunne du laget det slik at det går an å skrive som anonym der? 

Anonymkode: a8c4a...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at Kvinneguiden eller evt. andre steder kan fylle et slikt behov; at DOL er hakket mer seriøst. Men jeg er nok en av de sure gamle tantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at Kvinneguiden eller evt. andre steder kan fylle et slikt behov; at DOL er hakket mer seriøst. Men jeg er nok en av de sure gamle tantene.

Enig, men om et slikt underforum kan gjøre Åpent forum hakket mer seriøst så... For det er et faktum at en del av det som dukker opp på Åpent ikke er med på å løfte forumet akkurat - antagelig vil det heller virke motsatt på en del nye som tilfeldigvis kommer innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Enig, men om et slikt underforum kan gjøre Åpent forum hakket mer seriøst så... For det er et faktum at en del av det som dukker opp på Åpent ikke er med på å løfte forumet akkurat - antagelig vil det heller virke motsatt på en del nye som tilfeldigvis kommer innom.

Håper det underforumet blir like stilt med det åpne forumet. Det hadde vært kjekt om det var litt av hvert ikke bare sykdomsnakk, diagnoser, og spørsmål om medisiner bla. 

Anonymkode: ccaaa...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Håper det underforumet blir like stilt med det åpne forumet. Det hadde vært kjekt om det var litt av hvert ikke bare sykdomsnakk, diagnoser, og spørsmål om medisiner bla. 

Anonymkode: ccaaa...d47

Hvis det skal være likestilt med åpent forum så er det ingen poeng med det nye forumet. 

Ellers enig med både Ekstra og Lillemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Hvis det skal være likestilt med åpent forum så er det ingen poeng med det nye forumet. 

Ellers enig med både Ekstra og Lillemus.

Ok da. Men du synes ikke det er bra det kan komme litt aktivitet som kan frembringe et smil eller latter? 

Anonymkode: ccaaa...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for at du opprettet et slikt forum og fant et bra navn ut av forslagene som kom inn! 😃 Men kunne du laget det slik at det går an å skrive som anonym der? 

Anonymkode: a8c4a...774

Da er det i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok da. Men du synes ikke det er bra det kan komme litt aktivitet som kan frembringe et smil eller latter? 

Anonymkode: ccaaa...d47

Jeg ser ikke på dol som et forum med intensjon om smil og latter, heller deling av erfaringer og kunnskap. Men jeg respekterer at andre ikke har samme syn som meg, håper bare at alt fjaset kan holde seg til humorforumet så kan alle få litt av det de ønsker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Ikkeanonymnok skrev (På 12.5.2022 den 14.59):

Jeg ser ikke på dol som et forum med intensjon om smil og latter, heller deling av erfaringer og kunnskap. Men jeg respekterer at andre ikke har samme syn som meg, håper bare at alt fjaset kan holde seg til humorforumet så kan alle få litt av det de ønsker her.

Jeg tenker, må det være enten - eller? Hva med ja takk, begge deler? På f.eks åpent forum foregår det mye koselig småprat om trivielle ting, og sånt kan frambringe både smil og latter. Så har man tråder hvor man kan hjelpe hverandre med egne erfaringer og kunnskap om noen søker hjelp og råd. Ofte blir det en blanding av disse elementene i flere tråder. Av og til er det til og med noen som glimter til med en spøk eller to også, i hyggelig gjensidig interaksjon. Synes du det da blir feil? Tror ikke du synes det, men vil bare vise at dol kan være så mangt, og ikke bare et reint informasjons- og kunnskapsbasert nettsted hvor man enten søker eller gir hjelp. Dol er et lite forum med få faste brukere, og jeg personlig synes det bare er hyggelig at det er plass til litt "sosial omgang" i tillegg til den hjelpen en både kan gi og få. :)

Enig i at tråder som utelukkende lages for å tulle, fjase og trolle, nå kan holdes til det nye forumet. 

 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Liviane skrev (31 minutter siden):

Jeg tenker, må det være enten - eller? Hva med ja takk, begge deler? På f.eks åpent forum foregår det mye koselig småprat om trivielle ting, og sånt kan frambringe både smil og latter. Så har man tråder hvor man kan hjelpe hverandre med egne erfaringer og kunnskap om noen søker hjelp og råd. Ofte blir det en blanding av disse elementene i flere tråder. Av og til er det til og med noen som glimter til med en spøk eller to også, i hyggelig gjensidig interaksjon. Synes du det da blir feil? Tror ikke du synes det, men vil bare vise at dol kan være så mangt, og ikke bare et reint informasjons- og kunnskapsbasert nettsted hvor man enten søker eller gir hjelp. Dol er et lite forum med få faste brukere, og jeg personlig synes det bare er hyggelig at det er plass til litt "sosial omgang" i tillegg til den hjelpen en både kan gi og få. :)

Enig i at tråder som utelukkende lages for å tulle, fjase og trolle, nå kan holdes til det nye forumet. 

 

Jeg tenker at det er forskjell på koselig småprat og sosial omgang enn rene tøysetråder. Skal mye til før jeg smiler og ler både her og i virkeligheten så for meg er det unødvendig, men som sagt så respekterer jeg at andre ikke deler samme tanke. Vi er jo alle forskjellige. 
Uansett så ble underforumet opprettet og da får jo alle litt av det de ønsker, en vinn vinn situasjon er bra for husfreden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Ikkeanonymnok skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er forskjell på koselig småprat og sosial omgang enn rene tøysetråder. Skal mye til før jeg smiler og ler både her og i virkeligheten så for meg er det unødvendig, men som sagt så respekterer jeg at andre ikke deler samme tanke. Vi er jo alle forskjellige. 
Uansett så ble underforumet opprettet og da får jo alle litt av det de ønsker, en vinn vinn situasjon er bra for husfreden. 

Tror jeg misforstod deg litt og tolket deg altfor bokstavelig, derav mitt litt rare svar. Helt enig i det du sier i første setning her. 

Endret av Liviane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
Liviane skrev (5 minutter siden):

Tror jeg misforstod deg litt og tolket deg altfor bokstavelig, derav mitt litt rare svar. Helt enig i det du sier i første setning her. 

Mye mulig jeg også gjorde det, bakdelen med å sitte bak et tastatur. 
Poenget mitt var at jeg synes det er en god løsning slik det ble nå så kan de som vil tulle og tøyse gjøre det og de som ikke har interesse for det (f.eks meg) velge bort det forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...