Gå til innhold

Syns du det er noe flaut over å vise humoren din på forumet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei...Men jeg synes noe av "humoren" her på forumet i det siste har vært relativt krampeaktig. Litt slik som å le seg skakk for at mr.Bean sklir på et bananskall. 

Ingen kritikk altså, det er bare ikke min type humor. Jeg har mye galgenhumor, tørr humor og litt frekk humor der det passer. Jeg kan komme med humoristiske kommentarer som er så dårlig at det blir bra. 

Jeg har laget en slags beskrivelse på humor. Den må enten være direkte smart og bra, eller så ufattelig dårlig at den blir bra og man ler like mye av personen som av det som blir sagt. Er det midt i mellom der, så blir det bare sånn "hehe", og egentlig ikke artig. ;)

Jeg liker min humor godt jeg. Og spiller på at man også kan le av meg fordi det ble rett og slett for dumt. :) Men det er vanskelig å få fram på et forum. Og ikke det jeg bruker forum for heller.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. 

Poenget var å ha et sted å tulle istedenfor å tulle på åpent som mange irriterer seg over at noen gjør. 

Anonymkode: 3c3ea...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liviane
Glitter skrev (15 timer siden):

Nei...Men jeg synes noe av "humoren" her på forumet i det siste har vært relativt krampeaktig. Litt slik som å le seg skakk for at mr.Bean sklir på et bananskall. 

Ingen kritikk altså, det er bare ikke min type humor. Jeg har mye galgenhumor, tørr humor og litt frekk humor der det passer. Jeg kan komme med humoristiske kommentarer som er så dårlig at det blir bra. 

Jeg har laget en slags beskrivelse på humor. Den må enten være direkte smart og bra, eller så ufattelig dårlig at den blir bra og man ler like mye av personen som av det som blir sagt. Er det midt i mellom der, så blir det bare sånn "hehe", og egentlig ikke artig. ;)

Jeg liker min humor godt jeg. Og spiller på at man også kan le av meg fordi det ble rett og slett for dumt. :) Men det er vanskelig å få fram på et forum. Og ikke det jeg bruker forum for heller.

Humorpreferanser er jo som musikkpreferanser, matpreferanser og andre typer preferanser. Det er smak og behag. Noen ler seg skakk av Mr. Bean, andre ser ikke noe morsomt i det i det hele tatt. 

Ingens humor er "dårlig" eller "god", det handler bare om hva man selv liker. Det er klart du liker din egen humor, og hvis noen har samme humor som deg synes du automatisk at de også har "god humor". Sånn er det jo bare. :)

Jeg vil si jeg har en ganske allsidig humor og kan le av ganske mye. Har også allsidig musikksmak, og kan like mye forskjellig på tvers av sjangre. Osv. 

Ja, enig i at det virker litt "krampaktig" med disse trådene her nå, men det er kanskje bedre sånn i starten. Tenker at enten blir dette forumet bra, eller så slår det dårlig an. Akkurat der er jeg ganske svart/hvit 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liviane skrev (41 minutter siden):

Humorpreferanser er jo som musikkpreferanser, matpreferanser og andre typer preferanser. Det er smak og behag. Noen ler seg skakk av Mr. Bean, andre ser ikke noe morsomt i det i det hele tatt. 

Ingens humor er "dårlig" eller "god", det handler bare om hva man selv liker. Det er klart du liker din egen humor, og hvis noen har samme humor som deg synes du automatisk at de også har "god humor". Sånn er det jo bare. :)

Jeg vil si jeg har en ganske allsidig humor og kan le av ganske mye. Har også allsidig musikksmak, og kan like mye forskjellig på tvers av sjangre. Osv. 

Ja, enig i at det virker litt "krampaktig" med disse trådene her nå, men det er kanskje bedre sånn i starten. Tenker at enten blir dette forumet bra, eller så slår det dårlig an. Akkurat der er jeg ganske svart/hvit 😄

Ja, humor er jo et bredt spenn og folk er jo ulike. Det er det ikke noe galt i. 😊

Ja, det kan jo fort skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Er ikke noe særlig forskjell på det og vise hvilken musikk man liker. Mange legger ut det. 

Anonymkode: abcfd...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Glitter skrev (På 13.5.2022 den 21.30):

Og ikke det jeg bruker forum for heller.

Alle kan bruke forumet slik de vil da. Du bruker det på din måte, på en måte jeg aldri ville ha gjort. Andre bruker det på andre måter. Ikke farlig med en humorside vel. 

Anonymkode: a2c85...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle kan bruke forumet slik de vil da. Du bruker det på din måte, på en måte jeg aldri ville ha gjort. Andre bruker det på andre måter. Ikke farlig med en humorside vel. 

Anonymkode: a2c85...a59

Jeg skrev hvordan jeg selv bruker det. Ingenting om at det er galt hvordan andre bruker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev hvordan jeg selv bruker det. Ingenting om at det er galt hvordan andre bruker det. 

Men du har sterke meninger om at det er dumt med humor på dol? Du får lese det du har skrivd i denne tråden. 

Anonymkode: a2c85...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du har sterke meninger om at det er dumt med humor på dol? Du får lese det du har skrivd i denne tråden. 

Anonymkode: a2c85...a59

Jeg vet hva jeg har skrevet. Jeg skrev at noe av det var ikke min type humor, uten at jeg kritiserer det, samt at jeg personlig ser ikke verdien i å drive humoristisk utveksling med AB. Jeg kan gjøre det, og har gjort det, men det er ikke derfor jeg bruker forumet.

Så jeg vet egentlig ikke hva som er problemet ditt. Jeg har da ikke sterke meninger om bruk av humor på forumet. Folk får gjøre hva de vil så lenge det er i passende settinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker
Glitter skrev (På 13.5.2022 den 21.40):

En annen ting er jo at humor er et sosialt verktøy for å knytte bånd, tilhørighet etc. Å drive humoristisk ballspill med anonyme brukere ser jeg ikke helt verdien i. 

Hvorfor? 

Anonymkode: 76943...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor? 

Anonymkode: 76943...5ac

Hvorfor hva? Det er nesten to år siden jeg skrev det du siterer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (39 minutter siden):

Hvorfor hva? Det er nesten to år siden jeg skrev det du siterer. 

Hvorfor er ikke humor viktig? 

Anonymkode: 76943...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Krøll47 skrev (48 minutter siden):

vise frem min husmor

Hahahah... åh lo igjen, blir nesten for mye for meg dette. 

Det var nattens🤭

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
farløs skrev (Akkurat nå):

Hahahah... åh lo igjen, blir nesten for mye for meg dette. 

Det var nattens🤭

 

I can tell when you're lying, so dont! 

Men ja FOR MEG har det stått det hele veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

image.png.1c506ca765e210476c17a7b345c4b238.png Vet ikke om dette er min favoritt. Eller en men stilren en. Men hun ser ganske kompetent ut sånn førsteinntrykket, føler jeg nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

 

hun her virker liksom nytenkende. Men noe planløs? Klarer ikke helt sette fingern på det.image.png.6afd38687a37a749dbeb811359007068.png

Endret av Krøll47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...